ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 dub 2024, 10:03

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ford Mondeo 05 TDCI studené nestartuje
PříspěvekNapsal: 19 led 2013, 18:39 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Ahoj mám problém s Mondeem 2005 2.0TDCI 115hp studené nechytá.
Když je auto studené tak ne a ne chytnout po chvilce běhání (ohřátí) to startuje dobře.
Diagnostika píše P1608 což je chyba komunikace čerpadla a jednotky ale co jsem dohledal tady na foru tak je to spíše problém u TDDI a ne TDCI.
Pak to vypisuje chybu EGR. Ale neřekl bych že to stím má nějakou souvislost.
Po vymazání chyby chyby se chyba neukáže a ani po pár nepovedených startech je chybová paměť prázdná.
Je zvláštní že auto nastartuje po přestavení turba (Turbo elektricky ovládané) Prostě se podrží turbo jakoby naplno a auto chytne chvilku běží jak když neběží a pak se rozběhne a jde krásně hladce nezakopává prostě super.
žhavící svíčky jsou OK
tlak na railu při startu krásně naběhne a když běží je tlak cca 29000 barů
otáčky motoru nabíhají ihned po startu
Kontrolovány konektory jednotky a spoje okolo jednotky na vlhkost vyfoukány pro jistotu vlhkost žádná.
Nenapadá někoho čím by to mohlo být nebo ještě na co se zaměřit?
Děkuji všem za jakoukoli radu Karel


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 21 led 2013, 23:28 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak než se to tu objevilo tak je to už vyřešený.Bylo to tim EGRem zaslepil se a chytá to jak nový takže se vymění a je to.
Dobrý je že se mi tim vyřešily hned 2 auta najednou 8-)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 24 led 2013, 15:52 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
A ta chyba P1608 s tim nejak souvisela, nebo se zjevuje stale ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 24 led 2013, 18:06 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Prosim tě chyba P1608 má dva významy. U TDDI je to komunikace čerpadla s jednotkou a u TDCI je to interní chyba jednotky.
A můj názor je že jak to nechtělo chytnout tak jednotka nevěděla co má dělat tak si tuhle chybu vyhodila protože jí vše fungovalo a nic nenaznačovalo že je špatné tak si jednotka hodila svojí chybu. EGR tam skočil jen když se to nastartovalo.
Tahle chyba se už neukazuje a jezdí to nepadá do nouze.
Co je ale strašnej mazec že ten EGR stojí 11811,-


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 27 led 2013, 12:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Tomu moc neverim.

IDSka ma u P1608 zapsano:
Ztráta hlídacího signálu (FIP) - tedy podle mne je tam signal mezi PCM a FIP a ten se nekdy do PCM nedostane, tedy nejaky drat/konektor ko ?

Tady to resil a nasel uhnily drat:
http://fordtransit.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=39393
Once removed, i pulled the wire down and was greeted by an awful sight, the silver insulating cover had rubbed straight through and i could see one of the wires underneath which was corroded. When i stripped the stuff back, this wire is almost completely non-existant, all you can see is a hole inside the wires insulation. This is a white/green wire, there is a red/blue wire which has just started to rub, but the copper is fresh so i will tape this one up, the other wire needs cutting back and soldering, need to think of the best solution for this.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 27 led 2013, 13:58 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Hele nevim po dratech sem šel protože tenhle příspěvek jsem našel taky dráty konektory všechno OK po zaslepení EGR vše funguje jak má akorát to teď píše jen ten EGR. Taky jsem nevěřil že to tím bude ale je to tak.
A shodou okolností jsem tuhle závadu řešil druhý den u jinýho auta a tam to psalo váhu, regulaci turba a egr.
Hned jsem šel po egru zaslepil vymazal chyby projel a opět OK.
U obou stejná závada padání do nouze a studené nenastartuje a když to chytne hned to chcípne.
U toho druhého to bylo tak přijel jsem tam zkusím nastartovat a nic vyčetl jsem závady a jak jsem psal, pasalo to váhu regulaci turba a egr. Ríkám to je jasný zaslepim egr. Egr jsem zaslepil auto chytlo na otočení vymazal jsem chyby jel projet vše ok pak jsem to zase načetl a píše to jen Egr.
Takže závěr je takový že každý auto mělo stejnej problém ale psalo to jiný závady. U obou se zaslepil EGR a je po problémech.
Mě už to nepřekvapí když u Focuse to padá do nouzáku když jsou KO žhavící svíčky a rosvěcí se multifunkční kontrolka elektroniky motoru. Ale to je zase na jiný povídání.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz