ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 27 dub 2024, 21:35

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 lis 2012, 23:26 
Offline

Registrován: 25 lis 2012, 22:35
Příspěvky: 3
Ahoj ,

potřebuji pomoct při hledání závady na mém Ford Mondeo 2.0 TDCI GHIA. Možná, že jste měl někdo z vás podobný problém, tak mi napište, jak jste jej vyřešili nebo mě naveďte co mám v diagnostice vlastně sledovat. Kabel již mám , SW také, ale nejsem odborníkem na motory a v těch odporných názvech a různých zkratkách absolutně tápu. Vyzkoušel jsem již několik různých autorizovaných servisů a v každém měli podezření na něco jiného. Celkem by to dalo skoro za nový motor. Jde o to, že Ferda (tak mu říkám) pracuje naprosto bezvadně. Spotřeba dobrá a to nejezdím zrovna pomalu, akcelerace také, chod motoru pravidelný, starty na jedničku i při vysokých mrazech nebo zahřátém motoru.

Problém nastane pouze v případě, kdy jedu po dálnici, tedy jedu rychleji <130 , motor musí být plně zahřátý 80-90 stupňů a v mírném kopečku se snažím přidat. Stane se to, že motor najednou ztratí výkon asi na 5 vteřin, rozbliká se kontrolka žhavení a poté se motor úplně vypne. Jediný způsob jak jej znovu nahodit, je vypnout zapalování a znovu za jízdy při zmáčknuté spojce nastartovat. Je to dost nepříjemné a nevím co s tím.

Děkuji.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 09 pro 2012, 17:27 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Kdyz se ti rozblika kontrolka zhaveni, tak se musi zapsat info o chybe do registru chyb.
Co tam vyskakuje za chyby ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012, 22:36 
Offline

Registrován: 25 lis 2012, 22:35
Příspěvky: 3
Ahoj,

děkuji za reakci. Musel jsem svého Ferdu v těchto mrazech trochu prohnat, abych docílil mnou popisovaného efektu. Jinými slovy to znamená, že musím jet min. 180km/hod. po dobu cca.5 min. abych ho dostal na 90 stupňů. Pokud spustím nohu z plynu a jedu nějakou chvíli setrvačností, okamžitě vychladne. No a tady jsou ty chyby:
P1000 - to asi není nic, co by stálo za pozornost
P1211 - chyba řízení tlaku v obvodu vstřikování - vyšší / nižší než požadovaný tlak
P0251 - chyba vstřikovacího čerpadla A


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012, 00:21 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
P0251 je Injection Pump Fuel Metering Control A
Tedy IMV ventil. Nemusi to byt stopro ventilem, ale ukazuje to na nej.
Stahni si manual od Delphi (odkaz je tady ve foru) - je tam popsany princip regulace tlaku pomoci IMV.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 15 led 2013, 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 14:50
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Měl sem tu podobný problém... auto spadne do nouzáku (nechcípne a jede celkem slušně) když dám plnej třeba na trojku od 1500ot, tak kolem 2750ot. se to stane... zajímavé, že když dám plnej třeba od 2500ot a točím to až na 4500ot tak se to nestane :roll:

Obrázek

Původní uložené chyby... pak reset a testovací jízdy...

Nízkej volnoběh a néé moc hladký chod - asi kvůli vstřiku č.4

Obrázek

Obrázek

po spadnutí do nouzáku je uloženo jen

Obrázek

_________________
Ford Focus MK3.5 1.5EB , Ford Mondeo MK3 2.2TDCi, Ford Escort MK7 1.6 16V
-------------- diagnostika Fordiag, Forscan, IDS, UCDS --------------


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 15 led 2013, 19:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 14:50
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Citace:
musím jet min. 180km/hod. po dobu cca.5 min. abych ho dostal na 90 stupňů. Pokud spustím nohu z plynu a jedu nějakou chvíli setrvačností, okamžitě vychladne.
Tak to budeš mít jeden či oba termostaty KO, pokud tím vychladne myslíš, že ručička teploměru spadne pod střed...

_________________
Ford Focus MK3.5 1.5EB , Ford Mondeo MK3 2.2TDCi, Ford Escort MK7 1.6 16V
-------------- diagnostika Fordiag, Forscan, IDS, UCDS --------------


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 06 úno 2013, 23:27 
Offline

Registrován: 25 lis 2012, 22:35
Příspěvky: 3
Přesně tak to je. Když sundám nohu z plynu, ručička teploměru spadne úplně na nulu po pár vtěřinách. Až se opět trochu dostanu k další diagnostice pošlu PrinScreen z diagnostiky. U mě to ale vypadá, že vstřiky jsou v pořádku. Jednu věc jsem na začátku nezmínil a také nevím, zda to má něco společného se závadou, kterou jsem popsal dříve. Je to start. Pokud nechám Ferdu stát tak alespoň 5 hodin, tak po startu (a vždy naskočí okamžitě) se z něj vyvalí hustý světlí dým po dobu cca.10 vteřin a pak se to hned uklidní. Pokud do 5 hodin znovu nastartuji, je vše naprosto v pořádku. Nechápu...


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz