Ahoj, nechci zakládat nový vlákno tak snad nevadí když to napíšu sem. Mám problém s jedním smaxem 1.8 TDCi 92kw. Oběhlo to snad všechny servisy, všichni všechno vyměnili jak už to tak bývá a auto stále občas nestartuje. Projevuje se to hlavně za studena, motor točí ale nechytne, bez DTC, startovací otáčky dostatečný, tlak v railu taky, přikládám graf alespoň tří hodnot: tlak, otáčky, synchronizace. Vyměněny čidla na vačce, klice, startér, spojka se setrvákem,kontrola vstřikovačů, čerpadla, vyměněn pal. filtr i s nádobou atd atd, borci tam naflákali všechno nový i když nejspíš nemuseli. Co mě ale zaráží je, že při točení když motor nechytá tak vůbec nezakouří a to můžu točit do zbláznění, podle mě jednotka v tu chvíli z nějakýho důvodu nespustí vstřiky. Měl sem možnost zkusit jinou jednotku ale beze změny. v grafu je vidět na začátku že motor točí ale nechytne, v další části držím sepnutý zapalování a nepouštím ho, startér spustí a zase vypne, zase sám spustí a zase vypne, na počtvrté motor chytne, po vypnutí už normalně startuje, nechám ho vychladnout a zase to vyvolám. Nedisponuju osciloskopem zatím, mám jen možnosti Fordiag, Forscan, KTS 560, Ford IDS VCM, sledoval sem i teploty paliva, nasávaného vzduchu a motoru, chovaly se reálně. Budu rád za jakýkoliv rady, hlavně bych chtěl nějak otestovat jestli opravnu na vstřikovače v tu chvíli nejde signál, ale vidím jen vyvážení a to až motor nastartuje.
Přílohy: |
2.jpg [ 222.58 KiB | Zobrazeno 5494 x ]
|
|