Ahojte,
aby som nezakladal novu temu, tak sa votriem sem.
Focus MK1, 1.8 TDDi, rv. 1999.
Na EK bol problem s velkou dymivostou.
Napojil som teda PC, oprasil ForDiag a tu su vysledky:
- Turbo
- Vyzera OK, tlak preplnania ~1 bar
- Vstreky
- Tie su na tom uz zjavne horsie
Offset vstrekovaca B, D je skoro -3, hodnota vstrekovaca C kolise medzi 0 a +1, vstrekovac A - stabilna hodnota 0 (vobec nekolise, asi nieco nie je v poriadku)
Ak sa niekto vie vyjadrit k offsetu 1. (A) vstreku, tak prosim
- EGR
V ECU boli zapisane tieto chyby spojene s EGR
Pri kontrole EGR som zistil, ze kable z konektora su vytrhnute.
Opravil som to - vyzera, ze teraz uz funguje spravne.
- Mierne zvysenie otacok pridanim plynu, nasledny volnobeh.
EGR sa postupne sa zatvaral, az zostal zatvoreny.
(tomu celkom nechapem - na volnobehu by som ocakaval, ze bude stale mierne pootvoreny)
- Jazda do kopca
Motor inak ide celkom fajn, len volnobeh neni velmi kultivovany a viac dymi pri vysokej zatazi/otackach.