ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

1998 Ford Explorer 4.0
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=721
Stránka 1 z 1

Autor:  MirekII [ 09 úno 2020, 21:43 ]
Předmět příspěvku:  1998 Ford Explorer 4.0

Chudáka auto se snažilo rozpohybovat několik opravářů, včetně značkového servisu, odkud jsem si ho dovezl a od majitele koupil. Auto údajně dlouho stálo (minimálně cca 5 let) až se mu vybila baterie a už ho nikdo nenatočil.
Po zevrubném zkoumání a smontování všeho, co několik lidí přede mnou rozmontovalo již auto jakž takž komunikuje, jenom ne ECU (PCM). Jednotka byla vymontovaná a počmáraná fixou, měla pozohýbané piny... Po několika pokusech ji identifikovat se domnívám, že snad možná ani nemusí být přímo z toho auta, že došlo během pokusů o zprovoznění k záměně za jinou...
Pats komunikuje, jsou v něm naprogramované dva klíče.
Vypůjčená jednotka z jiného stejného vozu se normálně spojí, smozřejmě ale nezná naprogramované klíče.
Je možné nějak zjistit podle VIN (1FMZU34E3WUC45200) jaké označení má mít řídicí jednotka PCM?
Musí mít jednotka vždy bezpodmínečně naprosto stejné označení typu?
(na obrázku je typ nefunkční jednotky)
Je v ČR někdo, kdo by mi do správné jednotky nahrál data podle VIN?
Děkuji, budu vděčný za jakékoliv nasměrování...

Přílohy:
s-l1600m.jpg
s-l1600m.jpg [ 235.13 KiB | Zobrazeno 7710 x ]
oldm.jpg
oldm.jpg [ 166.61 KiB | Zobrazeno 7728 x ]

Autor:  MirekII [ 18 úno 2020, 18:59 ]
Předmět příspěvku:  dnes jsem maličko pokročil

zpočátku jsem se zasmyčkoval, ale naknec se mi podařila změna.
Příloha:
Poznámka: tady identifikovaná jednotka a po spojení s PATS info o nahraných dvou klíčích (těch, které jsem nahrál po smazání všech klíčů)
IMG_20200218_101017.jpg
IMG_20200218_101017.jpg [ 179.03 KiB | Zobrazeno 7704 x ]
Příloha:
Poznámka: po spojení s PATS info o stavu a statusu imobilizeru
9tw6_IMG_20200218_162044.jpg
9tw6_IMG_20200218_162044.jpg [ 140.79 KiB | Zobrazeno 7704 x ]
Příloha:
Poznámka: Příznaky chyb
hmbi_IMG_20200218_162429.jpg
hmbi_IMG_20200218_162429.jpg [ 186.85 KiB | Zobrazeno 7704 x ]
Je tento stav odpovídající stavu, kdy by motor měl jít nastartovat?
Po pokusu nastartovat a čtení chyb se zobrazuje pouze P1000, jinak žádný jiný chybový kód.

Autor:  MirekII [ 18 úno 2020, 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Oprava prvního obrázku,

kde měl být tento s potvrzením přítomnosti nahraných dvou klíčů v PATS
Příloha:
rg6o_IMG_20200218_162332.jpg
rg6o_IMG_20200218_162332.jpg [ 191.12 KiB | Zobrazeno 7702 x ]

Autor:  dj.DEKL [ 06 dub 2020, 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1998 Ford Explorer 4.0

No a co zkusit nakodovat klice na tu pujcenou jednotku ??

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/