ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
DPF info a manualni regenerace http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=51 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | pavelf [ 16 říj 2012, 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | DPF info a manualni regenerace |
Ahoj, Bylo by mozne zprovoznit rucni spousteni nucene regenerace filtru DPF u 2.0TDCi motoru (mondeo MkIV, Galaxy 06-) atd? dale pak bylo by mozne nejak vycitat hodnoty ze senzoru okolo DPF / merit jeho propustnost u techto motoru ? dik Pavel |
Autor: | Tomin [ 22 říj 2012, 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
JJ. Vypalovani DPF mam rozdelane, bude. ad hodnoty: v nedavne nove verzi jsem pridaval hodnoty ohledne DPF. Na jake verzi si to zkousel ? viz. viewtopic.php?f=3&t=19 PIDy: SMIPF - Weight of ash in DPF filter / Hmotnost sazí ve filtru DPF SSMIPF - Weight of ash in DPF filter simulated / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF USMOPF - Weight of ash in DPF filter - not corrected / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF - neopravená DPOPF - Differential pressure on DPF (particle filter) / Rozdíl tlaku na DPF filtru .... |
Autor: | pavelf [ 13 lis 2012, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
na motorech 2.0 TDCi 96kW r.v. 2007 (Galaxy) a na 2.0 TDCi 103kW r.v. 2008 (Mondeo) jediny PID ktery funguje je DPPF. Ostatni uvadene v linku vyse nefunguji. Nicmene ve spojeni s PIDem EGT11 (tj. teplota EGRu) jde odsledovat regeneraci (pozna se podle narustu teploty a skokovem zlepseni pruchodnosti filtru (DPPF parametr -> 0). (btw u 96kw verze hlasi EGT11 teplotu nad 500stC pri vyssim zatizeni - tj. na dalnici pri 130ti trvale, nicmene 103kw hlasi radove mene a nad 500 jde jen pri regeneraci) - cim to muze byt - spatna interpretace hodnoty ? Pavel |
Autor: | Tomin [ 19 lis 2012, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
Citace: btw u 96kw verze hlasi EGT11 teplotu nad 500stC pri vyssim zatizeni - tj. na dalnici pri 130ti trvale, nicmene 103kw hlasi radove mene a nad 500 jde jen pri regeneraci) - cim to muze byt - spatna interpretace hodnoty ?
Pochybuji. Je to dost nepravdepodobne, i kdyz mozne. Jake hodnoty hlasi ta 103kw ? (radove jine asi ne, kdyz sahne i nad 500 st.). Kdyby byl prepocet spatne, byly by hodnoty s nejvetsi pravdepodobnosti treba polovicni, ctvrtinovy, nebo dvojnasobny.
|
Autor: | pavelf [ 19 lis 2012, 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
103kw dava cca 250-350 +/- nad 500 jde obcas na par minut pri plynule jizde nas 2tis. otacek tzn. jen pri regeneraci. Spis mam pocit ze 96kw bere hodnoty nekde primo za motorem a ta 103kw z cidla nekde dale ve vyfukovem potrubi... i vzhledem k rychlosti kolisani teplot ( 96kw lita nahoru dolu prakticky shodne se zatizenim motoru, teplota u 103kw reaguje na zatizeni radove pomaleji) (kdybych umel pustit Osciloskop bez pripojeni k autu, hodil bych sem screenshoty). |
Autor: | Tomin [ 19 lis 2012, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
ad osciloskop: zatim je to udelano tak nejak "neergonomicky" : kdyz si chces prohlidnout nejaky zaznam s daty, musis si nejdrive (jeste pred otevrenim oscilo) navolit hodnoty na ktere se chces pak koukat (musis tedy vedet ktere v tom logu jsou zapsane), pak stisknes "Otevrit oscilo" a on uz se otevre s pripravenymi stupnicemi pro dane hodnoty. Pak v oscilu stisknes "Nacist data" .... |
Autor: | marko250 [ 25 lis 2012, 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
Mondeo 2.2tdci 2008 129KW (MK IV) Tyhle pidy jdou v pohodě: SMIPF - Weight of ash in DPF filter / Hmotnost sazí ve filtru DPF SSMIPF - Weight of ash in DPF filter simulated / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF USMOPF - Weight of ash in DPF filter - not corrected / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF - neopravená DPOPF - Differential pressure on DPF (particle filter) / Rozdíl tlaku na DPF filtru Je tam i počet úspěšných vypálení za dobu ježdění,v mém případě při 220t.km je tam 256x.Samotné vypalování se mě většinou spouští na dálnici,poznám to v náhlém poklesu ukazatele KM možného dojetí(vždy to klesne o stovku KM).Už se mi celkem podařilo vysledovat,že to je kolem 900-1000Km od posledního vypálení což sedí s tím počtem úspěšných vypálení od počátku.Hodnoty rozdílu tlaků před a po regeneraci mám měřené při 2000ot/min na místě a jedná se o 1360>1200Pa a v gramáži sazí(reálných) 36>20g.Celkem bych ocenil někoho se stejnou motorizací o hodnoty na jeho autě při stejných podmínkách(motor zahřátý!) |
Autor: | marko250 [ 26 úno 2013, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
Tak jen doplním rozdíl tlaku po čerstvém vypálení je při 2000ot/min u tohoto motoru 500Pa |
Autor: | Štefan [ 12 lis 2015, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
Ahoj Jsem tu nový a chtel jsem se jenom zeptat jestli pomocí ForDiag je možné spustit regenerace DPF filtru? Dekují Stefan (S-max, 2.0 tdci, 96kW, 2007) |
Autor: | Tomin [ 13 lis 2015, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: DPF info a manualni regenerace |
Ale, lze. V zalozce Service by mela byt tato akce k dispozici po spojeni s motor. jednotkou. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |