V podstatě to není chyba, ale upozornění na to, že se nepovedlo kompletně dokončit testy emisí dle protokolu OBD II. Chyba se nedá smazat, ale v momentě, kdy se při různorodé jízdě (zvyšující se nebo snižující se otáčky, zatížení, teplota motoru atd.) testy dokončí, P 1000 se vymaže z registru závad sama.
Jediné co k tomu vím je to, že při provozu ve vysokohorském prostředí (nevím, co přesně ten termín znamená, předpokládám že jedná o spojitost s hmotností vzduchu) P 1000 svítí stále.
"Chyba" jako taková to není, a když se objeví, pak bych ji ignoroval...
PS: většina popisů DTC chyb je ve ForDiag v angličtině. Některé jsou v češtině (pokud si pamatuji přeložil někdo z FordFans). To proto, že chybových hlášení je několik tisíc a všechny je jednoznačně přeložit není tak jednoduché. Chybová hlášení nemají dodnes podporu ani v českých normách, takže oficiální český překlad prostě chybí...
_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE