ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 27 dub 2024, 13:59

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 15 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 lis 2017, 22:47 
Offline

Registrován: 01 úno 2016, 09:43
Příspěvky: 13
Ahoj,

pred nejakou dobou mi hned po nastartovani studeneho motoru zacaly padat otacky az k 500 a pak zase vyskoci a dobry. Druhy start je vzdy ok. Nedalo mi to a zacal jsem to resit.

Vymenil jsem svicky, zkusil jinou skrtici klapku, vycistil map, dal jinou lambdu... ale furt se to deje. Po smazani adaptaci to je vzdy dva, tri dny dobry a jakmile se volnobezne adpatace ukazou u -17, zacne to delat.

mam jeste koupeny pcv ventil a pak uz fakt nevim co to muze byt.

Tankuji 100okt z benziny, jeste dva mesice zpet nebyl vubec zadny problem.

http://up.jiriczek.cz/files/riabgh.jpeg


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017, 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Hodně benzínu, málo vzduchu. Snímač teploty motoru, ucpaný vzduchový filtr, ucpané sání motoru, vysoký tlak paliva.

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 17 pro 2017, 23:21 
Offline

Registrován: 01 úno 2016, 09:43
Příspěvky: 13
Tak z toho co jsi psal uz zbyva jen vysoky tlak paliva...a s tim nevim co...

Ve vysledku se to chova tak, ze pri prvnim studenem startu to ma tendenci chcipat, uz mi to i jednou chciplo - tak rychle jako kdybych vypnul klicek... vubec nechapu, pokud po startu lehce pridam plyn, vse je ok a pak uz volnobeh drzi i na druhy start je vse ok...

Prevazne se to na prvni studeny start chova takhle: https://youtu.be/uHvh6utTwFk


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 17 pro 2017, 23:50 
Offline

Registrován: 01 úno 2016, 09:43
Příspěvky: 13
Vlastne jsem za tu dobu zjistil, ze kdyz klesnou volnobezne adaptace pod -17, zacne to za studeneho motoru delat ... (prvni start), do te doby je vse ok.

Proto jsem puvodne resil ochuzovani... nejaky napad?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017, 14:23 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
No a ty teploty (voda a TMAP) ti diag teda ukazuje smysluplny? A nez se problem objevil, tak si zkousel vytahnout adaptace? Ve smyslu jestli se zmenily komplet nebo jen ten volnobeh :think:

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017, 08:50 
Offline

Registrován: 01 úno 2016, 09:43
Příspěvky: 13
Ahoj,

map jsem dal pro jistotu novy, bohuzel se nic nezmenilo. Teplota nasavaneho vzduchu i teplota vody je pri studenem startu vicemene okolni.

Bohuzel predchozi adaptace vyctene nemam, zacalo mi to delat po repasi alternatoru, ale vyloucili jsme to, protoze kdyz smazu adaptace, nedela to, ale po nejake dobe se to zase naadaptuje a zacne to.

Uz jsem trochu bezradny a vubec nevim :-(

Za posledni dobu jsem vymenil:
- 2x prvni lambdu (druha vymena uz byla za novou)
- Svicky origo ford
- MAP
- PCV
- Zkousel jsem jinou skrtici klapku ...

Tech cidel na motoru zas neni tolik, napadlo me jeste cidlo na vacce a cidlo na klice ... pak uz je tam jen snimac klepani a druha lambda, cidlo teploty vody (ale to se podle fordiag zda ok) a to je snad uz vse, mozna jeste nejaky tlak oleje ... :-D

Ale fakt to dela jen pri uplne studenem motoru, tedy dlouho stojicim aute ... rano a pak kdyz jdu z prace, mam garaz, kde je 15st, takze ani zadna velka zima.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017, 10:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Lambdu bych nemenil "naslepo", ta se da krasne prohlednout v grafu.
Pokud ma ostre prechody (nesmi trvat vice jak par ms) + nema posun do zaporneho napeti, tak je na 99.9% v poradku.

Co klapky v sani ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017, 11:08 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Cidla kliky a vacky jsou pro synchronizaci zapalovani/vstrikovani, ty nemaji primo s adapt. nic spolecneho.
Cidlo vacky muzes odpojit a jezdit bez nej, ale .... neresil bych.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017, 17:04 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
Jj, klapky me taky napadly, ale ziju v predstave, ze ST150 zadny nema. Nebo ma? Narozdil od Mk3 Mondea, kde jsou jedny (swirl flaps) a MK4 ma dokonce dvoje (swirl a tumble? flaps) http://www.talkford.com/community/topic ... 4-duratec/ :lol:

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017, 18:57 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ja netusim.
Ja to vzdy delam tak ze kdyz jdu na nejake auto, tak prvni co udelam je, ze si sezenu jeho schemata.
Ze schemat je pak jasny kazdy cidlo a kazdy akcni clen.
Jeste lepsi by byl servisni manual k danemu motoru, ale to je uz sci-fi.
Vlozim sem obr. z Tveho odkazu, at je zde ulozeny. Diky za odkaz.


Přílohy:
mk4 inlet manifold.jpg
mk4 inlet manifold.jpg [ 101.97 KiB | Zobrazeno 10780 x ]

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 15 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz