ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=464 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jiriczek [ 28 lis 2017, 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Ahoj, pred nejakou dobou mi hned po nastartovani studeneho motoru zacaly padat otacky az k 500 a pak zase vyskoci a dobry. Druhy start je vzdy ok. Nedalo mi to a zacal jsem to resit. Vymenil jsem svicky, zkusil jinou skrtici klapku, vycistil map, dal jinou lambdu... ale furt se to deje. Po smazani adaptaci to je vzdy dva, tri dny dobry a jakmile se volnobezne adpatace ukazou u -17, zacne to delat. mam jeste koupeny pcv ventil a pak uz fakt nevim co to muze byt. Tankuji 100okt z benziny, jeste dva mesice zpet nebyl vubec zadny problem. http://up.jiriczek.cz/files/riabgh.jpeg |
Autor: | Jemar [ 29 lis 2017, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Hodně benzínu, málo vzduchu. Snímač teploty motoru, ucpaný vzduchový filtr, ucpané sání motoru, vysoký tlak paliva. |
Autor: | Jiriczek [ 17 pro 2017, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Tak z toho co jsi psal uz zbyva jen vysoky tlak paliva...a s tim nevim co... Ve vysledku se to chova tak, ze pri prvnim studenem startu to ma tendenci chcipat, uz mi to i jednou chciplo - tak rychle jako kdybych vypnul klicek... vubec nechapu, pokud po startu lehce pridam plyn, vse je ok a pak uz volnobeh drzi i na druhy start je vse ok... Prevazne se to na prvni studeny start chova takhle: https://youtu.be/uHvh6utTwFk |
Autor: | Jiriczek [ 17 pro 2017, 23:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Vlastne jsem za tu dobu zjistil, ze kdyz klesnou volnobezne adaptace pod -17, zacne to za studeneho motoru delat ... (prvni start), do te doby je vse ok. Proto jsem puvodne resil ochuzovani... nejaky napad? |
Autor: | chobot [ 18 pro 2017, 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
No a ty teploty (voda a TMAP) ti diag teda ukazuje smysluplny? A nez se problem objevil, tak si zkousel vytahnout adaptace? Ve smyslu jestli se zmenily komplet nebo jen ten volnobeh |
Autor: | Jiriczek [ 19 pro 2017, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Ahoj, map jsem dal pro jistotu novy, bohuzel se nic nezmenilo. Teplota nasavaneho vzduchu i teplota vody je pri studenem startu vicemene okolni. Bohuzel predchozi adaptace vyctene nemam, zacalo mi to delat po repasi alternatoru, ale vyloucili jsme to, protoze kdyz smazu adaptace, nedela to, ale po nejake dobe se to zase naadaptuje a zacne to. Uz jsem trochu bezradny a vubec nevim Za posledni dobu jsem vymenil: - 2x prvni lambdu (druha vymena uz byla za novou) - Svicky origo ford - MAP - PCV - Zkousel jsem jinou skrtici klapku ... Tech cidel na motoru zas neni tolik, napadlo me jeste cidlo na vacce a cidlo na klice ... pak uz je tam jen snimac klepani a druha lambda, cidlo teploty vody (ale to se podle fordiag zda ok) a to je snad uz vse, mozna jeste nejaky tlak oleje ... Ale fakt to dela jen pri uplne studenem motoru, tedy dlouho stojicim aute ... rano a pak kdyz jdu z prace, mam garaz, kde je 15st, takze ani zadna velka zima. |
Autor: | Tomin [ 19 pro 2017, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Lambdu bych nemenil "naslepo", ta se da krasne prohlednout v grafu. Pokud ma ostre prechody (nesmi trvat vice jak par ms) + nema posun do zaporneho napeti, tak je na 99.9% v poradku. Co klapky v sani ? |
Autor: | Tomin [ 19 pro 2017, 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Cidla kliky a vacky jsou pro synchronizaci zapalovani/vstrikovani, ty nemaji primo s adapt. nic spolecneho. Cidlo vacky muzes odpojit a jezdit bez nej, ale .... neresil bych. |
Autor: | chobot [ 19 pro 2017, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ochuzovani duratec 2.0 110kw - fiesta st |
Jj, klapky me taky napadly, ale ziju v predstave, ze ST150 zadny nema. Nebo ma? Narozdil od Mk3 Mondea, kde jsou jedny (swirl flaps) a MK4 ma dokonce dvoje (swirl a tumble? flaps) http://www.talkford.com/community/topic ... 4-duratec/ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |