Ahoj. Téměř 2 roky od koupě ojetého Focuse řeším občasné "vynechávání" motoru při akceleraci. Svíčky jsem měnil hned po koupi za NGK V-Line 25 (PTR5A-13). Problém se objevil po ujetí cca 5000 km. Ze začátku k tomu docházelo pouze při nižších otáčkách po zařazení vyššího stupně a postupně se to zhoršovalo. Vyměnil jsem kabely za TESLA - ihned po výměně problém zmizel a začal se objevovat opět po ujetí cca 2000 km. Vyměnil jsem zapalovací modul za Magenti Marelli - opět problém okamžitě zmizel a znovu se objevil po ujetí několika tisíc km. Vyměnil jsem svíčky za obyč. Brisk a problém opět zmizel na několik tisíc km. Nyní po ujetí cca 13000 km již motor vynechává od startu při rozjezdu na 1 stupeň - jako by elektrody nebyly schopny zapálit směs a motor se dusil. Při velmi (nenormálně) pomalé akceleraci to většinou nedělá. Včera jsem vyměnil svíce za Brisk RR15YS-1 (čekám na dodání originál Ford) a chod motoru se výrazně zlepšil, ale při prudší akceleraci motor vynechá taky (výpadek je kratší a méně četný).
Všechny měněné svíce měly bílé elektrody a neměly na keram. izolaci stopy po svodech.
Napadá Vás, co bych mohl ověřit na diagnostice za výstupy na osciloskopu, aby mě to někam nasměrovalo? Večer můžu poslat.
Díky
_________________ Lu2
Nyní: Ford Mondeo III 2.0i 107 kW po FL
Dříve: Ford Focus I 1.6i 74 kW po FL
|