ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=444 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Mef [ 16 říj 2017, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním |
Po delší době, kdy se mi podařilo nějak pohnout s problémem. Opravdu, byla vadná nová lambda sonda, okruh jejího vyhřívání - vyřešeno. Chyba která ukazovala na špatnou komunikaci s některou z jednotek (ESP) musela být řešena přímo u fordu. Diagnostika u fordu nicméně vypadla stejnou chybu, ale mechanik řekl "přidřený přepouštěcí ventil brzd"? Vyčištěn, rozchozen a opět to funguje bez chyb. Od té doby jsem najezdil cca 2000km, v rychlém sledu, hodně podílu dálnice. Tankuju teď na benzině vervu 100. Ze začátku bylo vše lepší, autu se chtělo lépe za plynem. Ale s ujetými kilometry se vše vrací ke starým kolejím. Musím si hodně dávat pozor, abych nešlapal moc na plyn, protože pak se to jakoby dusí a netáhne, do toho občas pocukává. Když se rozjíšdím a nakonec si to rozmyslím, tak otáčky po povolení plynu a zmáčknutí spojky zase putují ještě trochu nahorů, než začnou klesat. Při přidání plynu z volnoběhu, se motor na začátku mírně jakoby otřepe, než začne zvyšovat otáčky a opět občas houpe volnoběh. Řekl bych, že je to o elektrice (zapalování), ale tento motor má na každé svíčce svoji cívku a přívodní kabely nejsou silové, takže obecná rada svíčky, kabely, cívka u tohoto motoru nefunguje. Dá se z této adaptační tabulky usoudit, kterým směrem bych měl hledat dále? https://drive.google.com/file/d/0BwpQGM ... sp=sharing děkuji |
Autor: | Tomin [ 18 říj 2017, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním |
Řekl bych že nedá. Tab. vypadá pěkně. Co zkusit jednu cívku novou a pak ji prozkoušet na všech pozicích ? |
Autor: | Mef [ 18 říj 2017, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním |
Toto už jsem provedl dříve. Beze změny. Jediné, co mi servisák říkal když jsme vše kontrolovali po výměně lambdy bylo, že na volnoběh ukazuje váha o malinko větší průtok vzduchu, než bývá u benzínových motorů zvykem. Ale bylo to srovnání obecné, ne vůči těmto fordím motorům. |
Autor: | damnedcv [ 08 čer 2018, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním |
Zdravím.Mám stejný vůz, jen s motorem QQDA.Jsem po výměně pístních kroužků,páč motor papal delší dobu dost oleje.Mám prakticky stejné problémy s akceleraci,volnoběhem,cukáním,jak píšeš,jen bez kontrolky závady na motoru.Nějaký pokrok s motorem??Rád se podělím s mými zkušenostmi. |
Autor: | Tomin [ 07 zář 2018, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 92kW QQDB - líná akcelerace s poškubáváním |
Pokud sw neukazuje zadnou hodnotu (pole je prazdne), tak predpokladam ze auto uz tuto hodnotu nema. Tato zalozka byla vytvorena pro auta ktera mela TPS cidlo primo na skrtici klapce a s pedal mechanicky propojena bowdenem. Mladsi auto, co ma elektro.skrtici klapku nepotrebuje hodnotu RATCH. El.skrtici klapka (jeji pozice) je nasobne vice hlidana (dvojitym, nebo trojitym potenciometrem) a tak cely algoritmus RATCH neni treba. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |