No kdyz ono to ted zaclo zlobit i na volnobeh a studeny, kdy je EGR zavrenej. To jedine, ze by netesnil a to se mi zda spis nepravdepodobny u tyhle konstukce. Nebo se to naopak stava? O vikendu jsem i ten krokac sundal, hybal s EGR rukou a stale to skubalo na volnobeh.
V minulosti jsem s tim EGR ruzne blbnul a na nic moc neprisel. Koupil jsem druhej z vrakoviste. Zkousel prohodit ten krokac, celkem 3 kusy a zadna zmena. Draty jsem zkousel propiskat k ECU (vim, chtelo by to spis zmerit proudovou sondou) a vsechno se zdalo ok. Zasvinenej taky moc nebyl, nakonec jsem si to vykladal, ze je asi pricpany vyusteni EGR smerem do sani a nechal to byt.
Ted uz auto cuka na volnobeh, pri rozjedu, pri pridani plynu, a obcas i v docela vysokej otackach cca do 4000 ot/m. Tak me prave napadlo jestli treba nemuze byt v haji regular tlaku paliva nebo tak neco. Pro zajimavost prikladam adaptace, ale rekl bych, ze je to +- porad stejny. Trochu bohaty v mistech kde je aktivni EGR, coz by ukazavalo na lehce spatnou pruchodnost.
Vychazi mi z toho, ze pokud teda ne cerpadlo. Tak asi ten EGR netesni/motorek se zasekava. A nebo neco se zapalovanim na co jsem v minulosti neprisel.
Je mozny, ze jen samotnej EGR by delal takovy problemy?