ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=427
Stránka 1 z 1

Autor:  LáďaBE [ 07 dub 2017, 19:45 ]
Předmět příspěvku:  C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě

Pěkný den, nemáte někdo zkušenost, radu?
manželka pokřtila CMaxe a po vystřelení pytlů řidiče a spolujezdce nejde nastartovat.
Nevím jakou cestou pokračovat, jestli to nestartování způsobuje ŘJ /mohla odejít při nárazu?/ nebo nejde immobilizér, nebo co v jakém pořadí pořešit. Rád bych to navrčel abych měl nějakou motivaci to dávat dohromady. . .
Díky za nápady

- benzin odblokován
- na PC píše Engine system fault, ESP fault, Steering system faults/je přerušený kabel k servočerpadlu/
- kontrolka immobilizeru po zapnutí zapalování rychle bliká, po cca minutě zhasne
- startér nespustí
- všechny pojistky o.k.

Před ránou byly všechny jednotky bez závad
nyní ForDiag 1.30.06:
-motor autodetekce -ECU neodpovídá-nebyla nalezena/připojena
-PATS - ECU neodpovídá
-ICM-palubní deska - připojeno - počet klíču v PATS: 2
- U1900-60 komunikační chyba BUS
- U2510-60 šla smazat
-RCM-airbagy a pásy
- B1932-5F, B1933-5F, B1877-5F, B1881-5F
-PBM/EPB el.brzda /po manuálním odbrždění jde zatáhnou, nejede odbrzdit/
- U0101-E0 ztráta komunikace TCM
- U0100-E0 ztráta komunikace ECM PCM A
-ABS-
- C1279 A0 - šla smazat
- U2202 E0 - nesprávná konf.data
- U1900 E0 - komunikační chyba BUS

Autor:  Jemar [ 08 dub 2017, 05:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě

Zjistil jsi, jak na tom fyzicky ŘJ a její kabeláž je? ŘJ by měla být umístěna v podběhu LP kola na nádobce ostřikovače. Pokud dostalo auto ránu tam, asi bude v háji....

V Etisu se píše: Modul PCM je upevněn v podběhu levého předního kola na nádobce ostřikovačů. Je chráněn plastovým krytem. U vozidel s řízením na pravé straně je přídavně namontován kovový ochranný kryt, který má zabránit, příp. ztížit vytažení přípojného konektoru v případě krádeže. Ochranný štít je zajištěn trhacím šroubem. Pro vymontování ochranného štítu se musí trhací šroub odvrtat.

Autor:  LáďaBE [ 08 dub 2017, 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě

Auto dostalo šikmo přes PP roh. ŘJ i kabeláž je úplně mimo poškození vlevo mezi baterii a motorem, takže netknutá. Jediné kabely které přišli k úhoně PP světlo, mlhovka a kabeláž elektrického čerpadla serva s nádobkou.

Autor:  LáďaBE [ 23 kvě 2017, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě

Vyřešeno:
- problém byl v tom přerušeném kabelovém svazku do servočerpadla . . . .

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/