ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=427 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LáďaBE [ 07 dub 2017, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě |
Pěkný den, nemáte někdo zkušenost, radu? manželka pokřtila CMaxe a po vystřelení pytlů řidiče a spolujezdce nejde nastartovat. Nevím jakou cestou pokračovat, jestli to nestartování způsobuje ŘJ /mohla odejít při nárazu?/ nebo nejde immobilizér, nebo co v jakém pořadí pořešit. Rád bych to navrčel abych měl nějakou motivaci to dávat dohromady. . . Díky za nápady - benzin odblokován - na PC píše Engine system fault, ESP fault, Steering system faults/je přerušený kabel k servočerpadlu/ - kontrolka immobilizeru po zapnutí zapalování rychle bliká, po cca minutě zhasne - startér nespustí - všechny pojistky o.k. Před ránou byly všechny jednotky bez závad nyní ForDiag 1.30.06: -motor autodetekce -ECU neodpovídá-nebyla nalezena/připojena -PATS - ECU neodpovídá -ICM-palubní deska - připojeno - počet klíču v PATS: 2 - U1900-60 komunikační chyba BUS - U2510-60 šla smazat -RCM-airbagy a pásy - B1932-5F, B1933-5F, B1877-5F, B1881-5F -PBM/EPB el.brzda /po manuálním odbrždění jde zatáhnou, nejede odbrzdit/ - U0101-E0 ztráta komunikace TCM - U0100-E0 ztráta komunikace ECM PCM A -ABS- - C1279 A0 - šla smazat - U2202 E0 - nesprávná konf.data - U1900 E0 - komunikační chyba BUS |
Autor: | Jemar [ 08 dub 2017, 05:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě |
Zjistil jsi, jak na tom fyzicky ŘJ a její kabeláž je? ŘJ by měla být umístěna v podběhu LP kola na nádobce ostřikovače. Pokud dostalo auto ránu tam, asi bude v háji.... V Etisu se píše: Modul PCM je upevněn v podběhu levého předního kola na nádobce ostřikovačů. Je chráněn plastovým krytem. U vozidel s řízením na pravé straně je přídavně namontován kovový ochranný kryt, který má zabránit, příp. ztížit vytažení přípojného konektoru v případě krádeže. Ochranný štít je zajištěn trhacím šroubem. Pro vymontování ochranného štítu se musí trhací šroub odvrtat. |
Autor: | LáďaBE [ 08 dub 2017, 09:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě |
Auto dostalo šikmo přes PP roh. ŘJ i kabeláž je úplně mimo poškození vlevo mezi baterii a motorem, takže netknutá. Jediné kabely které přišli k úhoně PP světlo, mlhovka a kabeláž elektrického čerpadla serva s nádobkou. |
Autor: | LáďaBE [ 23 kvě 2017, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C-MAX r.v.11/2006-1,8 92kwDuratec-diag. chyby po nehodě |
Vyřešeno: - problém byl v tom přerušeném kabelovém svazku do servočerpadla . . . . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |