ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 dub 2024, 00:08

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 dub 2017, 19:45 
Offline

Registrován: 07 dub 2017, 18:02
Příspěvky: 3
Pěkný den, nemáte někdo zkušenost, radu?
manželka pokřtila CMaxe a po vystřelení pytlů řidiče a spolujezdce nejde nastartovat.
Nevím jakou cestou pokračovat, jestli to nestartování způsobuje ŘJ /mohla odejít při nárazu?/ nebo nejde immobilizér, nebo co v jakém pořadí pořešit. Rád bych to navrčel abych měl nějakou motivaci to dávat dohromady. . .
Díky za nápady

- benzin odblokován
- na PC píše Engine system fault, ESP fault, Steering system faults/je přerušený kabel k servočerpadlu/
- kontrolka immobilizeru po zapnutí zapalování rychle bliká, po cca minutě zhasne
- startér nespustí
- všechny pojistky o.k.

Před ránou byly všechny jednotky bez závad
nyní ForDiag 1.30.06:
-motor autodetekce -ECU neodpovídá-nebyla nalezena/připojena
-PATS - ECU neodpovídá
-ICM-palubní deska - připojeno - počet klíču v PATS: 2
- U1900-60 komunikační chyba BUS
- U2510-60 šla smazat
-RCM-airbagy a pásy
- B1932-5F, B1933-5F, B1877-5F, B1881-5F
-PBM/EPB el.brzda /po manuálním odbrždění jde zatáhnou, nejede odbrzdit/
- U0101-E0 ztráta komunikace TCM
- U0100-E0 ztráta komunikace ECM PCM A
-ABS-
- C1279 A0 - šla smazat
- U2202 E0 - nesprávná konf.data
- U1900 E0 - komunikační chyba BUS

_________________
Ford Focus C-Max 11/2006 1,8 Duratec 92kW Ghia


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 08 dub 2017, 05:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Zjistil jsi, jak na tom fyzicky ŘJ a její kabeláž je? ŘJ by měla být umístěna v podběhu LP kola na nádobce ostřikovače. Pokud dostalo auto ránu tam, asi bude v háji....

V Etisu se píše: Modul PCM je upevněn v podběhu levého předního kola na nádobce ostřikovačů. Je chráněn plastovým krytem. U vozidel s řízením na pravé straně je přídavně namontován kovový ochranný kryt, který má zabránit, příp. ztížit vytažení přípojného konektoru v případě krádeže. Ochranný štít je zajištěn trhacím šroubem. Pro vymontování ochranného štítu se musí trhací šroub odvrtat.

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 08 dub 2017, 09:40 
Offline

Registrován: 07 dub 2017, 18:02
Příspěvky: 3
Auto dostalo šikmo přes PP roh. ŘJ i kabeláž je úplně mimo poškození vlevo mezi baterii a motorem, takže netknutá. Jediné kabely které přišli k úhoně PP světlo, mlhovka a kabeláž elektrického čerpadla serva s nádobkou.

_________________
Ford Focus C-Max 11/2006 1,8 Duratec 92kW Ghia


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017, 21:29 
Offline

Registrován: 07 dub 2017, 18:02
Příspěvky: 3
Vyřešeno:
- problém byl v tom přerušeném kabelovém svazku do servočerpadla . . . .

_________________
Ford Focus C-Max 11/2006 1,8 Duratec 92kW Ghia


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz