ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=398
Stránka 5 z 6

Autor:  dreamcatchers [ 22 říj 2016, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Tak mam další zjištění. Když nasimuluju teplotu motoru na 0° stupňů tak to běží nádherně. Takže otázka je jestli opravdu neni KO čidlo teploty ale auto stojí venku, venku je cca 10° a diag ukazuje cca 10° auto je v dílně kde je cca 15° a diag ukazuje cca 15°. už asi zkoušim kraviny ale vždyť to musí mít nějaké řešení sakra.

Autor:  Tomin [ 22 říj 2016, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Citace:
>tak co to může takhle ovlivnit. na ten studenej start bude mít vliv pouze Maf, čidlo teploty vody a dávka paliva když to jednotka neřídí
Tak nejak, ale vliv ma samo. spousta dalsich veci. Viz. dale.
Citace:
>Když nasimuluju teplotu motoru na 0° stupňů tak to běží nádherně.
To nebyla spatna zkouska. Tim si zjistil ze kdyz nakecas ECU ze je vetsi zima a ona pak tedy VICE obohati
davku pri startu, tak je to lepsi.
Tedy budes mit problem s tim, ze je to moc CHUDE a proto to chcipa. Takze muze byt problem typu:
- zakolisa tlak paliva (regulator, ucpane sitko v nadrzi, ucpany filtr) apod.
- pricpane (?nektere?) vstriky
apod.

Autor:  dreamcatchers [ 24 říj 2016, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Tlak paliva je pořád stejný i při chcípání. A drží se na těch 3,8 na co je nastaven regulátor tlaku. Filtr je novej a čerpadlo v nádrži bylo komplet vyčištěno a utěsněno aby dávalo dobrý tlak. To už jsem popisoval výše. Protože z přepadu nešel benzín.
Dneska bylo vyměněno čidlo teploty chlad. kapaliny tady je teda čidlo teploty hlavy protože mi přišlo že teplota stoupá podle diagnostiky strašně rychle. Ale změna žádná takže asi nezbejvá než koupit vstřiky. Ale ty jsem měl venku a stříkají všechny ale nevim jak má stříkat opravdu. Já z toho už fakt zešedivím

Autor:  Tomin [ 25 říj 2016, 10:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Jeste me napadl pokles napeti na napajeni vstriku (draty k nim, nekde bude spolecnych +12Volt).
Ale to by musel byt slusnej pokles. (Ten pujde omerit i voltmetrem.)
Nicmene - male napeti = pomale otevirani ventilu = mensi davka.

Autor:  dreamcatchers [ 25 říj 2016, 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Včera jsem ze zoufalství vyndal celé sání a vykoukla na mě odpojená hlavní kostra motoru někdo dělal startér a zapoměl ji připojit. Po dnešnim ranim startu to vypadá o dost líp ale stejně když jsem se chtěl rozjet tak to mělo tendenci chcípnout ale nechcíplo to jen tomu strašně padly otáčky. Říkal jsem si že svíčky potřebujou kostru motoru a tim to nedávalo jiskru OK. Na motor vede ještě malá kostra z hlavy na kastli a ta je slabá jen nechápu že ten startér točil uplně v pohodě žádnej náznak nějakého problému.
Napájení vstřiků je stejné jako volnoventil, maf, snímač rychlosti a aktivní uhlí. To zkusim ještě změřit za běhu motoru jsem to neměřil.
A ještě včera před tou kostrou jsem koukal že šířka pulzů na vstřik před chcípnutim se jednotka snažila to prodloužit ale stejně to nepomohlo a zdechlo to

Autor:  Tomin [ 25 říj 2016, 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

jen pro info: zrovna vstriky nepotrebuji kostru. +12V jde na jeden pin a ukostruji se az v ECU.

Autor:  dreamcatchers [ 25 říj 2016, 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

JJ to vim že napájení má stálejch 12V a kostru používá spínanou z jednotky spíš mi ta kostra hrála na svíčky ty jsou kostřený z motoru. Slabá kostra=slabá jiskra. Ale jak jsem už psal změna trochu je ale uvidim až mi to zase vychladne co to bude dělat. Tady je fakt na prd že to dělá jen když je to studený.

Autor:  Tomin [ 25 říj 2016, 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Jojo, to si umim predstavit. Kalibrace v ecu je posledni mozna ?
S tou jiskrou mas stopro pravdu, ale to se projevuje spis za tepla (chude smesi) + v nizkych otackach + vetsi zatez = rozjezd.

Resil jsem jednoho Citrona - nekdy cukal v prechodech.
Zapalovani na osciku slabe - doba horeni cca 0.5ms. Mezi motorem a kastli bylo vic jak 2Volty.
Prekostril motor a je po problemu. Ale tam byl zesilovac pro spinani civek na "motorove strane", ne v ecu.
I po prekostreni to horeni nebylo lepsi jak 1ms, ale aspon to byla dvojnasobna doba a ted jezdi ok.

Autor:  dreamcatchers [ 25 říj 2016, 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Tak teď jsi mě dostal s tou kalibrací? Co to je nebo jak to zjistim?

Autor:  Tomin [ 25 říj 2016, 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Kalibrace = software v jednotce. To co vypise Fordiag po spojeni s ecu.
Je tam PARTNUM (takove to ABCD-12a650-XY) je cislo ecu + jejiho software.
Kdyz mas napr. 8m51-12a650-ab
tak muzes zkusit najit na netu 8m51-12a650-ac, nebo ad, ae apod. Coz jsou mladsi verze software pro stejnou jednotku.

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/