ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 27 dub 2024, 10:31

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 13:39 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
no jo ale jak to do ní naleju do ECU


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 14:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jedine IDSkou.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 14:33 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
tady mam print


Přílohy:
kalibrace.png
kalibrace.png [ 81.59 KiB | Zobrazeno 7301 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 16:14 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ta je posledni. :(

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 26 říj 2016, 08:41 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak vypadá že na to měla vliv ta kostra motoru. Otáčky už nedělají to co dělaly že po startu to zdechlo. Zase se to šouplo někam. Když se chci rozjet při studenym motoru tak se to chce udusit ale stačí malinko vic přidat plynu a je to ok. Přijde mi jak kdyby to nechtělo dát "sytič". Když to nastartuju tak otáčky vylítnou na cca 1200 a po chvilince padnou na 1000. Běh motoru za studena je takovej jak když to špatně pálí ale je to chvilkový stav nemi to prořád. A když je to už teplý tak za jízdy když vyřadím tak otáčky spadnou na cca 500 a pak se hned vyhoupnou na cca 750-800. Ještě dodám že jsem vyměnil komplet palivovou lištu ale žádná změna. Tu jsem vyměnil protože mi na jednom vstřiku nezi lištou prolínal benzín ale opravdu maličko. Proto jsem ji vyměnil a aspoň jsem zkusil jestli nejsou ty vstřiky přicpaný. takže na motoru už je všechno jiný a pořád to není ono.
Měřil jsem ten napájecí proud na každém vstřiku a je o Max 0,1V rozdílný jak na baterce.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 říj 2017, 13:34 
Offline

Registrován: 18 říj 2017, 13:28
Příspěvky: 1
Ahoj, nechci zakládat nové téma tak to hodím sem. Dělal jsem měření lambdy, osciloskop mi ukazuje toto. Auto pocukává kolem 2000 ot. a na volnoběh se třese motor. Děkuji


Přílohy:
Bez názvu2.jpg
Bez názvu2.jpg [ 163.14 KiB | Zobrazeno 5796 x ]
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz