ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 27 dub 2024, 06:45

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 říj 2016, 15:57 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak s odpojenou Váhou to nedělá ale je tam trochu sklyšet zaškobrtání motoru ale nechcípne to je to tim že to asi drží vyšší otáčky než s ní. Ale váhu tu mam jinou a na tu to dělá taky


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 08:59 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak můj problém jsem si myslel že jsem vyřešil a ono prdlačku. Vyměnil jsem PCV ventil. A zjistil jsem že jak jsem vyndaval palivovou lištu tak mi napraskla hadička k ventilu na tlak paliva. To jsem vše opravil ale..... auto studené nastartuju a po chvilce chcípne. A když je auto teplé tak drží strašně nízké otáčky cca 500. A při vyřazené rychlosti a za jízdy je to stejné 500.
Adaptace při přisávání vzduchu byly lepší než teď. Teď jsou zase více červené. Lambda na volnoběh je krásně okolo 1.
Ještě mi přijde že auto nemá takový výkon jaký má mít ale to je možná jen pocit. Ale přijde mi že ho musím nutit aby jelo.
Moc prosím o jakoukoli radu já už fakt nevim.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 říj 2016, 09:17 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Uz si s tim od opravy pumpy neco najel ? Kolik ?
Posli tu tabulku adaptaci.
Tech 500 otacek drzi tedy S MAFem ?
Pri tech 500tech otackach volnobehu lambda normalne cykluje ? Posli nejake grafy, nebo jeste lepe video s grafem s LTFT, STFT, VEGO11, RPM, TPS

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016, 17:24 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
S opravenym čerpadlem jsem ujel asi 40KM
500 otáček to drželo i s MAFem ale ještě jsem pořádně vydrhnul klapku a teď to drží otáčky dobré ale studený to stejně chcípne


Přílohy:
Focus adaptace 20.10.2016.png
Focus adaptace 20.10.2016.png [ 84.94 KiB | Zobrazeno 7543 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016, 17:29 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
A tady je fotka oscila při studeném chcípnutí


Přílohy:
Focus studené oscilo vid.png
Focus studené oscilo vid.png [ 121.91 KiB | Zobrazeno 7543 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016, 20:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Cidlo tepl. vody je ok ? Meri rano na studenem realnou hodnotu ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016, 20:39 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
JJ jedna z prvních věcí co jsem kontroloval a teplota vzduchu je taky ok. Je pravda že vždy se něco udělá a změní se to předtim se to drželo a běželo to fakt v nízkejch otáčkách ale nebylo pravidlo že to zdechlo. Ale teď to prostě na férovku zdechne i na tom osciloskopu je vidět že je to relativně rychlý.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 09:38 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Ještě mam jednu věc pokud auto běží na otevřenou smyčku tak chod motoru není uplně ideální. Pokud se smyčka uzavře tak se krásně srovná.
Dokážeš mi vysvětlit co znamená otevřená a zavřená smyčka? Dokud je otevřená tak se to lambdou neřídí a pokud se uzavře tak to jede i podle lambdy? Díky


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 13:35 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ano presne. Zavrena smycka = doregulovava vypocitanou bohatost podle lambdy.
Tedy meni hodnotu STFT podle lambdy.

V otevrene smycce se STFT nemeni.
Je pak urcena pouze provoznim rezimem (napr. obohaceni pri akceleraci nebo pri studenem motoru, ochuzeni pri brzdeni motorem apod.)

Mas z nejakeho duvodu spatnou bohatost smesi.
Proto ti to chcipne studene a proto se to dorovna jen s lambdou.
Ale proc ... ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 14:03 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Dobře a zeptám se asi blbě ale když se to ničím neřídí tak co to může takhle ovlivnit. na ten studenej start bude mít vliv pouze Maf, čidlo teploty vody a dávka paliva když to jednotka neřídí. A myslíš si že by mohly být třeba podpálené ventily nebo vůle ventilů? Ale tlaky motoru jsem měřil a ty jsou okolo 13 což je dobrý. Já už to fakt nechápu. Co jsem různě koukal tak dost lidí má tenhle problém ale nikdo to nevyřešil. Jen u jednoho pomohla repase hlavy ale ten naměřil rozdílný tlak ve válci.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz