ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=398
Stránka 1 z 6

Autor:  dreamcatchers [ 10 říj 2016, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Ahoj mam tu Focuse 1.8 16V r.v.2001 benzín. A má problém se startama. U studeného motoru chytne na poprvé bez problému ale po chvilce začne haprovat a někdy i chcípne. A když se auto ohřeje a chcípnu ho tak nechce chytnout. Vypnu klíček skusím znova a auto naskočí. Při tom prvním teplym startu můžu točit jak dlouho chci a nic.
Adaptační tabulka při příjezdu byla rudá uplně všude. na autě nové kabely, svíčky, volnoběžnej ventil, palivovej filtr. Vyzkoušen tlak paliva cca 3 bary, vyměněna cívka, zkontrolovaný rozvody, váha vzduchu.
Začínám bejt zoufalej aby mě takhle školila 1.8
Diagnostika mlčí
Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost nebo nápad co tomu je? Já už fakt asi nevim.
Díky za jakoukoli informaci

Autor:  Tomin [ 10 říj 2016, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Jak vypadaji ty adaptace ? Ty 3 bary jsou tam na volnobeh ? Zkusil bych to omerit pod zatezi -> pumpa, rele, prechodaky po ceste ...?
Vaha je zkousena jina, nebo zkusit jezdit bez ni. Co pak udelaji adaptace.

Autor:  dreamcatchers [ 10 říj 2016, 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Bohužel foto jsem si neudělal a pak jsem dělal reset jednotky takže už je nemam. ale bylo to červené v celém spektru
Váha jiná. 3 bary jsou na volnoběh. A teď to prozměnu nejde nastartovat vubec. Fakt už jsem z toho hotovej

Autor:  Tomin [ 10 říj 2016, 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Cervena = malo benzinu. Maly tlak->pumpa, spatna vaha (je to original ???)
Pokud je to neorigo vaha, zkusil bych to bez ni.

mimochodem:
3 bary maji byt na Zetecu pri plnem plynu, ne ? Na volnobeh by to melo byt 2.3 cca.
viz. http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28431

Autor:  dreamcatchers [ 10 říj 2016, 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Váhy originál. Nejhorší je to že to prostě nechce chytnout když je na volnoběh 3bary tak by tam šlo teda moc benzínu ale jak to může bejt zase chudý při běhu. To fakt nechápu. Neříkám že běh motoru když to běží je super ale prostě běží. Já furt nechápu proč to teplý nechce chytnout. jedině že by bylo moc benzínu ale když vyndám svíčku tak to neni ani ulytý

Autor:  Tomin [ 10 říj 2016, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

To netvrdim. Mas pravdu - kdyz je to cervene, tak se to naopak obahacuje aby to nebylo chude.
Ty 3 bary mi jen uplne nesedi se spravnou hodnotou.
Ale kdyby byl tlak vetsi nez ma byt, tak by se to samo. naopak ulejvalo a tabulka by byla zelena, ne cervena.

Jinak taky muze byt KO cidlo kliky. To vetsinou stavkuje kdyz je teple = roztazene. Pak se prerusi.
Ale to bys videl na diag. ze by se pri startovani nehnuly otacky od nuly. (kontrolovals ?)

Autor:  dreamcatchers [ 10 říj 2016, 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

jj otáčky se zvednou. Už jednou jsem zažil že ten tlakovej ventil byl KO ale to na liště bylo asi 7 barů a strašně se to uchcávalo. Mě je prostě divný že zatočim poprvé s teplym motorem a nic, vypnu to zatočim znova a chytne to, je pravda že teď už to taky neni pokaždý. a mezi tlakem paliva neni žádnej rozdí při prvnim a druhym startem. A když je to studený tak do chytne okamžitě akorát se to po chvíly začne dusit pak se to pozbírá a jede to.
Teď mam venku palivovou lištu a vstřiky stříkaj všechny ve stejnou dobu což mi přijde divný když má jednotka drát na každý vstřik solo. Ale třeba to tak má být

Autor:  Tomin [ 10 říj 2016, 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Pri startu je to normalni. Strika se v batch modu proto aby to co nejdrive chytlo.
Az po startu se prejde do sekvencniho vstrikovani.

Autor:  dreamcatchers [ 10 říj 2016, 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

Aha tak jsem zase o něco chytřejší. Akorát řešim že ten tlakovej ventil je podtlakovej a ne jak u Escorta s pružinkou tak nějak nevim jak snížim ten tlak :-( nebo jak se u Focuse řeší. Je pravda že na volnoběh z přepadu benzín nejde

Autor:  Tomin [ 11 říj 2016, 09:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Focus 1.8 16V teplé chytne na podruhé.

To je divne !
Pumpa musi byt vzdy silnejsi a udelat mnohem vetsi tlak i pri plnem prutoku/spotrebe.
Zmer jeji napajeci napeti co nejblize nadrze a jeji odber. Cekal bych pres 6Amp. (ST220 bere i 10A)

I kdyz - je to jeste Zetec, nebo uz Duratec (Mazda) ?
Duratec ma beznavratovy system a regulator tlaku tam neni. Je tam taky "hribek", ale to je jen vyrovnavac pulsu.

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/