Citace:
Tak dnes jsem vyměnil regulátor na čerpadle
došlo pouze ke změně v tlaku při startování motoru 3000-6000kpa
po nastartování za pomoci plynu 25000kpa na volnoběh a dle otáček až 65000kpa
na jiném vozidle jsem zjistil že při startu je tlak cca 35000kpa
otázkou je jestli je špatné čerpadlo nebo stále regulátor
přeci jen regulátor je podstatně levnější záležitost než celé čerpadlo
a pak ještě jeden problém který asi souvisí s dýmyvostí motoru
když na prvním vstřiku odpojím el. tak motor jde stále na 4 válce,vstřik jsem zkusil prohodit 1za4
ale problém je pořád stejný pokud odpojím el.na 4válci motor jde na tři a na prvním jde ať je odpojen nebo připojen
napadá mě že by se kolem vstřikovače dostával do prvního válce olej ale podložky jsu nové a vstřiky dotažené tak nevím
ale tento problém je dle mě zatím nepodstatný dokud motor nezačne sám startovat.
jen je mi divné že při startu motoru kdy startér točí cca 600ot/min je tlak na liště 6000kpa a při volnoběhu cca 850ot/min 25000kpa
tak se mi nechce věřit že je det čerpadlo
Vyrešeno prosim Smazat děkuji