Motor při příjezdu normálně šel. Při pokusu o nastartování o cca 2 hod později již něchtěl naskočit (ještě že jsem ty skříně v IKEA nekoupil
). Resp. jakoby chytl a hned chcípl. Podezíral jsem ihned problém s dodávkou benzínu, ale v tom to nejspíš nebude, čerpadlo normálně vrčí i tlak na liště je ok.
Kódy závad jsem sice vyčetl (P0171 - příliš chudá směs), ale jezdím se zaslepeným EGR a ten mi todle dělá, takže tím to nebude. Pro jistotu jsem ale hned blbec odpojil baterku (dal na nabíjení) a zapomněl jsem vyčíst adaptace.
Zkontrolováno:
-tlak benzínu na liště - 3.5 bar
-pokusně vyměněna cívka za starší, která se sice někdy cukala, ale šla - nepomohlo
-vyndána svíčka - mokrá, jiskru ale hází
-pokusné startování se stříkáním etherového spreje do sání - nic, začínám mít pocit, že je to přechlastané
-teplota motoru dle budíků fordiagu OK
Dotazy:
-Ví někdo jaká je normální hodnota MAPu u vypnutého motoru, ukazuje mi okolo 4
-Co ideálně dát do osciloskopu a sledovat? Nějaké senzory? Snímače?
-Může to dělat lambda sonda ikdyž je motor studený? (dle mého předpokladu by se až do zahřátí neměla sonda vůbec brát v potaz, je to správně?)
Předem díky za jakýkoliv tip nebo co popř. jak zkontrolovat. Mám kabel fordiag 2.0.
D.