Zdravím
Ano, jedná se o verzi 85 kW
Spárování čerpadla s jednotkou se podařilo, tempomat frčí jak má. Mnohokrát děkuji za pomoc.
Měl bych ale ještě pár dotazů:
1.) Po výměně motorové jednotky se mi zdá auto línější, zdá se mi, že i turbo nastupuje později (okolo 2400) otáček. Je to možné? Zatím jsem zkusmo najel cca 15 km a navíc v tom bílým bordelu co furt padá. Možná je to jen pocit. V pondělí bych měl najet asi 300 km, tak uvidím (napadá mě jestli třeba po spárování čerpadla není třeba auto prohnat v různých režimech, aby si to ,,sedlo").
2.) Mazání/přidávání klíčů. K autu mám teď pouze jeden klíček (s čipem imobilizeru) pak mám 2 podkovy které zapadnou do zámku (jde s nimi otočit) a mám několik jednotek pro ovládání centrálu dálkově (s nějakými čipy imobilizeru) z jiných (již sešrotovaných) vozů. Zajímalo by mě, jestli tedy můžu zadat vymazání všech klíčů a pak postupně přidávat jednotlivé klíče (když vlastně nemám dva klíče které aktuelně fungují)?
3.) Taková již kosmetická věc, vzhledem k tomu že je jednotka z jiného vozu, tak při spuštění diagnostiky to ukazuje jiný VIN než má vozidlo. Je nějaká šance tento VIN v jednotce změnit? Samozřejmě na funkci to vliv nemá, jen to blbě vypadá
Děkuji