ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 27 dub 2024, 21:04

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 18:12 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
Ahoj všem, jako auto-laik prosím o radu na co se zaměřit čím začít...

jedná se o benzinový Ford Focus 1.6 Ti (85kW). Mám následující problémy:
a/ kolísání otáček volnoběhu až chcípání
b/ za jízdy občas citelná ztráta výkonu současně s nulovou akcelerací (jako když se za autem otevře padák)

Nejčastější chyby z Tominovy diagnostiky (delsi sledovani s odmazavaním):
P0175
P0172

a dale pak
P0133
P0153

Předem díky za rady.
Ondra.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 19:21 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Pomale lambdy.
Vzhledem k tomu ze obe, tak bych se prvni mrknul na jejich vytapeni.
Zjistit jestli maji lambdy rizene vytapeni pomoci ECU (ze schemat) a pak
pojistka - rele - draty k lambdam - draty od lambd na kostru - kostrici bod.
Nebo jednoduseji s prodovymi klestemi - zmerit proud vytapeni.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 19:38 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
Diky za tip,
schema tu nekde najdu? Koukám že jsem zapomněl napsat, že je to rok 2006.

p.s. ještě jsem si vzpomněl, že jeden kámoš z oboru, říkal jestli by to nemohl být EGR ... ?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 19:53 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
a ještě jedno upřesnění ...
přijde mi, že to více zlobí za vlhkého deštivého počasí....


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 13:30 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
175 a 172 jsou system too rich - prilis bohate
Nerekl bych ze to bude EGRkem.
Schema tu neni.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 16 zář 2014, 08:43 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
Tak situace je zatím taková, že včera manželka ani neodemkla auto - baterka měla 2,5V, po odpojení 6,5V. Už se to jednou stalo (měla 4,5V), ale po pokusu o nabití se ještě vzpamatovala. Nicméně asi to byl první signál, že baterka odchází, takže jsem ji včera vyměnil za novou. Napadá mne, zda ta špatná baterka nemohla mít vliv na ty Lambdy ... ?

Tak počkám, co ukáže diagnostika ... ona se asi resetovala řídička a její "naučené hodnoty", že?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 16 zář 2014, 08:46 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Reset adaptaci/KAM je u slabe baterky mozny, ale ze by to melo nejaky vliv pak (uz po nastartovani)
na chod motoru/lambd ... pochybuju.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 zář 2014, 07:08 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
Tak auto dva dny v klidu a dnes opět při volnoběhu samovolné kolísání otáček )o:

nicméně se mi za tohoto stavu podařilo sejmout grafy (viz. přílohy) Dá se z toho něco poznat?

Test MAF:
Příloha:
Test_MAF.png
Test_MAF.png [ 98.9 KiB | Zobrazeno 15106 x ]
Test MAP:
Příloha:
Test_MAP.png
Test_MAP.png [ 83.71 KiB | Zobrazeno 15106 x ]
Test TPS:
Příloha:
Test_TPS.png
Test_TPS.png [ 76.92 KiB | Zobrazeno 15106 x ]


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 zář 2014, 14:32 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Rekl bych ze zmena tlaku v sani predbiha zmenu otacek.
Mrknul po dirkach a netesnostech v hadicich sani. Zterela hadice odvatrani kliky apod.
Jinak takoveto pravidlne houpani dovede udelat i zadrhavajici EGR.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 18 říj 2014, 12:18 
Offline

Registrován: 12 zář 2014, 17:59
Příspěvky: 6
Tak se po delší době ozývám ...
Když už to manželce 2x chcíplo v Pardubicích na křižovatce tak se mi na to kouknul kamarád z ulice, co dělá do aut, a při kontrole kabelů objevil prodřenou izolaci na kablíku (i načatý kablík) od čidla klepání motoru (které údajně řídí předstih). Po naspojkování kablíku zatím asi cca 3 týdny bez problému, tak doufám, že jsem to teď nezakřikl.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz