ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
1.25.06 http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=228 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tomin [ 24 zář 2014, 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | 1.25.06 |
ke stazeni zde Kompletni instalacni balik Program lze také spustit přímo z exe souboru (=bez instalace), ale to platí pouze pro uživatele kteří již mají nějakou verzi nainstalovanou: Link na samotné EXE Link na samotné exe v ZIPu Citace:
+ do chyb. hlaseni ve status baru doplnen preklad z cisla chyby na TEXT chyby
+ popis významů jednotlivých čísel chyb (61xx, ...) doplněn do manuálu + do cteni DTC doplneno pripadne logicke chybove hlaseni pokud se cteni dtc NEpodari (vyple klicky, ...) + spousteni zivych dat - doplnen test zda ECU odpovida (mohla byt vypnuta) : vyčtení chyb z některých jednotek neproběhlo : pád programu v akci "reset DPF" na motoru DV6 : pad programu pri cteni vstriku na DV6 + u některych servis. akci vylepšena signalizace případných chyb + přeloženy zprávy typu "Interface-bus busy", .... + Transit 2.2TDCI z 2012 - lepsi podpora na zalozce meraku : nove pridany objekt (merak, displej) po nastaveni PIDu nefungoval na autech s EEC IV (viewtopic.php?f=16&t=215&p=812#p812) : merak pro RPM nyni preferuje Ford specific PID, ne OBDII pid (mnohem rychlejsi ziva data) + pridana podpora rekon. meraku MAF i pro 2.5V6 a ST170 - kodovani klicu funkcni pouze pro TDDI, nabidka odstranena z motoru TD + doplnen preklad chybejicich nazvu modulu/ECU do CZ : displeje s hodnotami MAP / MAF v zalozce Test MAP/MAF a hodnota rychlosti (VSS) nefungovaly na TD/TDDI (na TDxx motorech neni skrtici klapka, ani hodnota o zatizeni motoru [%], takze ty neukazuji stale) : displeje v TestMAP/MAF/Accel ted chodi na vice typech motoru (Ecoboost, TDxI) pro Ecoboost a 2.2TDCI '2012: + nový PID O2S11_IMPED - Impedance snímače lambdasondy vyjádřené jako napětí / O2S11 sensor (EGO) impedance is expressed as a voltage. + nový PID TURBO_WGATE [%] Turbo Waste gate position (commanded) Rozvod výfukových plynů turbodmychadla - požadovaná pozice + nový PID CPP_PROC - poloha pedalu spojky [%] + nový PID CPP_VOLT - snimac polohy pedalu spojky (Volty) pro Ecoboost a 2.2TDCI '2012 + nový PID MAPSV - Napětí snímače tlaku v sacím potrubí / Manifold Absolute Pressure Sensor Voltage + nový PID RCTPBTCCS Relative Compression Test and Power Balance Test - Cambelt Location and Crankshalft Location are Synchronized / Měření relativní komprese a test rovnováhy výkonu - Poloha rozvodového řemene a klikového hřídele byly synchronizovány + nový PID TIP_PRS_BOOT [kPa] Measured Boost at Throttle Inlet Pressure Sensor / Změřený přeplňovací tlak na tlak.snímači škrtící klapky + po spojeni s motor. jednotkou se vycte a zobrazi celkova ujeta vzdalenost (pokud to ECU podporuje) + nový PID FANDC [%] Variable Speed Fan Variabilní pracovní cyklus ventilátoru + nový PID OBD.FF_INF [%] Ethanol fuel / Směšovací poměr alternativního paliva + nový PID FP [%] Fuel pump / Palivové čerpadlo + nový PID FRP_LRS [Volts] Fuel rail pressure sensor - for low range Snímač tlaku ve vysokotlaké komoře paliva - snímač nízkého rozsahu + nový PID BBP [Volts] Break booster pressure sensor Snímač tlaku posilovače brzd : opraven prepocet v PIDu "O2S12" (EcoBoost) |
Autor: | Tomin [ 25 zář 2014, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.25.06 |
doplnen popis zmen |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |