ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 dub 2024, 13:20

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 lis 2014, 22:09 
Offline

Registrován: 02 črc 2014, 21:12
Příspěvky: 21
já jsem to nějak přestal mít čas řešit, abych se přiznal. Ono to taky ustalo potom, co jsem do nádrže hodil jednu lahvičku aditiva od Sonaxu. Nikdy jsem tomu moc neveřil, ale zkusil jsem to a fakt zírám :!: za jízdy už to ani neškubne (je to tak měsíc a něco zpátky, co jsem to tam nalil) a na volnoběhu jsem si ničeho nevšiml - resp. si nevybavuju, že za poslední měsíc bych řešil, že se mi něco nezdá. :-) dokonce i výměnu svíček jsem zatím odložil :-)

a co s_ebastian, stále pátráš? mě kdysi něco podobného dělalo Hyundai Coupe. na diagnostikách nenašli nic, až já pak odhalil pomocí multimetru velice drobně vymačkaný TPS v klidový poloze. jednotka to nijak nenaznamenala jako chybu, ale já už jo :mrgreen: jak jsi psal - tak tys to vyměnil preventivně a nepomohlo. možná bych se právě zaměřil na tyhle detaily...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014, 20:17 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
Tomin: No me prave prijde jestli to opravdu neni tim, ze ten volnobezak se hejbe trochu jinak nez kdyz je uplne novej/zdravej. Ty teploty jsou koukal nekolikrat a jak teplota z TMAPu, tak ECT mi prijde smysluplna. A nebo to nejak souvisi s tou mou celkove divnou adaptacni tabulkou... :think: Jsem si rikal, ze bych i zkusil ten volnobezak vymenit, ale aktualni cena kolem 3k mi prijde dodela dost na takovou "blbost" s nejistym vysledkem :)

black_sheep:
Nemohl bys me prosim zkusit udelat podobnej screen osciloscopu jako ten muj? Ciste pro zajimavost jestli to buzeni volnobeznyho ventilu vypada stejne.

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014, 21:08 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
edit:
black_sheep:
omlouvam se, jsem si te spletl s s_ebastian. ty mas vlastne tu st 220, tak to by mi asi k nicemu nebylo ...

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 07 pro 2014, 21:56 
Offline

Registrován: 02 črc 2014, 21:12
Příspěvky: 21
jinak potvrzuju, že je všechno v cajku od použití toho aditiva. minulej tejden jsem měnil olej, tak jsem motor hodně poslouchal a zkoumal a opravdu šlape hezky. :clap: o přístím víkendu případně můžu naměřit pro porování cokoliv, ale je to STčko no.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 02 led 2015, 16:14 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
U mě pořád stejně,zkusím vyměnit hadici a ventil odvětrání kliky,je tam sání z face a původní majitel aby ušetřil,dal tam kus hadice jako mezikus,tedy spíš autorizovaný servis,prostě komedie co dokážou udělat..Bylo toho víc co dokázali,škoda psát.Svíčky vyměněny beze změny,takže pokračuji..

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 03 led 2015, 01:57 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
Obrázek

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 03 led 2015, 02:08 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
Obrázek

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 03 led 2015, 18:05 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
Tomine napadne Tě něco z pohledu na moje screeny?Díky za Tvůj čas..

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 09:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Pokud se bavime o "skoku otacek" z volnobehu do vyssich otacek tesne po pridani plynu, tedy vlastne nemoznost udrzet otacky tesne nad volnobehem, tak je tam jedna vec:

BTW: ten graf si vychytal paradni, ukladam si, diky ;)

- kdyz mas pusteny pedal plynu (TPS je blizko RATCH hodnoty), tak je z pohledu ECU zavrena skrtici klapka
a volnobeh nadechuje skoro pouze volnobeh. ventilem
- jakmile trochu pridas plyn, ECU zmeri pootevreni TPS a ihned prejde do jineho modu rizeni volno.ventilu
A to podle me zpusobi to zvednuti otacek vice nez by zpusobilo samotne pootevrenim skrtici klapky.
Na grafu je to i trochu videt jak se prumerne buzeni v.ventilu (ISCDTY) zvedne hned pote, co si pridal na TPS.
- v teto poloze je pak klapka drzena "umele", protoze ECU vi (podle TPS) ze volnobeh ted resit nebude a tak jen drzi klapku na nejake predurcene pozici do doby kdy zase neuberes a nezacnou se otacky blizit volnobehu

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 04 led 2015, 10:34 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
Díky,napadá Tě nějaká rada jak tuhle vlastnost odstranit?V provozu není problém,jen při parkování si přijdu jako trotl,buď ho dusím,nebo točím.Zítra objednám ten ventil a hadici,jinak bylo vyměněno:Tmap,lambda,klapka,TPS,svíčky,termostat.Pokud nepomůže ventil a hadice,tak fakt nevim..Pak jedině voln.ventil,ale ani po vyčištění žádná změna.Fakt nevim co s tím bývalý aut. servis vyváděl,ale našel jsem tam takových prasáren požehnaně.Rychle splácat,inkasovat a pryč.

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz