ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=206 |
Stránka 6 z 7 |
Autor: | MajoCobra [ 17 dub 2016, 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
Citace: Napadá nějakou chytrou hlavu kde dle adaptací hledat problém? Já osobně bych nejraději sundal celý sání, vyčistil MAP, zkontroloval EGR a odvětrání klikovky, vyrval vířivý klapky, ale je tam takovej přístup, že se mi do toho s mým časovým vytížením uplně nechce. Tak se ptám napadá někoho něco konkrétnějšího?
A co ti to robi? zly ranny start? podla predchadzajuceho mas velmi chudobnu zmes na volnobehu...a toto ti moze robit problem z rana. je potrebné nastavit vonobeznú mapu na LPG. Aky mas LPG system?
|
Autor: | Tomin [ 17 dub 2016, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
4.6 a 9.3% nejsou zadna hrozna cisla a navic, pokud uz nestoupaji tak jsou to "cilove" hodnoty ktere uz vykompenzovaly odchylky a tedy smes by pri startu mela byt ok. |
Autor: | MajoCobra [ 18 črc 2016, 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
Citace: 4.6 a 9.3% nejsou zadna hrozna cisla a navic, pokud uz nestoupaji tak jsou to "cilove" hodnoty
no po vymene sviecok, oleja a MAF senzora som nachodil cca 700 km na benzine(vymazal som adaptacnu mapu pred) som mal takuto mapu.ktere uz vykompenzovaly odchylky a tedy smes by pri startu mela byt ok. potom sme to pekne bez chyby dali automaticku kalibraciu a po cca 2500 km na LPG stale pri dlhej jazde na 4 alebo 5(rychlostny stupen) bez zataze cca 2000-2500 otacok rychlost cca 50-60 vyskoci chyba motora ale len vtedy mam to riesit alebo nie? mapa na LPG Inak MAF senzor treba obcas aj vycistit lebo robil sarapatu pri adaptacii... ak sme ho vymenili vsetko bez akehokolvek problemu odporucam vymenit alebo vycistit |
Autor: | Tomin [ 18 črc 2016, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
Ideal to neni. Ale zas - od toho ty adaptace tam jsou, aby neco zadaptovaly. Pod 10% to neresim. 14% ??? To je na Tobe. Nutne to neni, pokud uz jsou ta cisla "cilova" a dal se nebudou zvedat. |
Autor: | MajoCobra [ 19 črc 2016, 11:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
Citace: Ideal to neni.
ak by sme pouzili posunutie na LPG tak to posuniem na celej škale a to už može byť celkom zle ak uberiem 1-2% tak zvysim minusové čísla Ale zas - od toho ty adaptace tam jsou, aby neco zadaptovaly. Pod 10% to neresim. 14% ??? To je na Tobe. Nutne to neni, pokud uz jsou ta cisla "cilova" a dal se nebudou zvedat. zvýšene hodnoty v tej záťazi som mal aj keď som chodil na RON 95 . |
Autor: | Tony_MPG [ 05 led 2017, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
drejk: Jak to u tebe dopadlo, povedlo se ti ty adaptace z prvního příspěvku nějak "zkulturnit"? Mám tu dost podobnou situaci s cizím autem, tak by mě to velmi zajímalo (zajímavý je ten růžový ostrůvek uprostřed červeného moře)... Příloha:
Duratec I4MAP system Připojena jednotka ECU: EEC-V Model : MONDEO Type : I4 Subtype : 2.0L VIN : WF0WXXGBBW1C16456 Catch CODE : 7JVB SW version : WBAVAE4 SW date : Calibr.ID : 46CA Part number: 2S7A-ADC Hardware : LBO-110 ROM size : 448 Copyright : Copyright Ford Motor Co. 2003 |
Autor: | Darker [ 12 srp 2017, 17:19 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 | ||
Takze moje adaptace vypadaj takhle, poradi nekde, kde by mohla byt chyba? Saje falesnej vzduch, EGR nebo neco jinyho? Motor jak v nadpisu, klapky venku, nova palivova pumpa, vsechny filtry, svicky a kabely cca 30kkm
|
Autor: | Tomin [ 14 srp 2017, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 |
Nemůže to někde přisávat vzduch ? (jen z logiky věci - ovlivnění bohatosti je největší DOLE, v nízkém nasátém objemu) |
Autor: | polach.r [ 09 led 2018, 21:40 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0 | ||
Ahoj všem, chci se zeptat na adaptace. Dělal jsem generálku motoru na C-maxu 1,8 16V 92 kw QDDB. Motor žral olej a skončilo to propáleným ventilem. Udělal jsem repas hlavy a překroužkoval písty. Teď otázka: je potřeba smazat adaptace a naučit motor znovu? Přikládám adaptace po 856 km. Auto za studena nastartuje a pak zdechne. Před opravou to nedělalo. Na podruhé nastartuje už v pořádku. Dále, když už se rozjedu tak to poškubuje něž se motor zahřeje. Pak je to bez cukání. Spotřeba se mi zvedla o litr oproti stavu před opravou. Adaptace se mažou s nastartovaným motorem nebo s vypnutým? Se studeným nebo teplým motorem? Díky za pomoc.
|
Stránka 6 z 7 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |