tomin:
Vedel bys prosim co presne dela ECU s EGR behem KOER testu? Zkousel jsem KOER parkrat udelat ve snaze otestovat EGR krokac a vypadalo to asi tak, ze jednotka zvysi otacky motoru na cca 1500 ot/min a pak se pokousi periodicky hejbat s EGR, ale nevim jak moc by se mel hejbat. Bylo to tak v rozsahu jeden az dva milimetry. Ma zkouset i plny otevreni? Dokonce to naslo i chybu P1408. Zkousel jsem potom misto motorku parkrat otevrit ventil rukou behem testu, abych vyloucil, ze neni spis ten EGR nekde pricpanej a chyba se neobjevila
Jinak odpory vinuti - jednotliva "civka" cca 14 ohm. Nejvetsi rozdil co se mi podaril v tech odporech najit byl 0.5 ohmu (meril jsem pro jistotu i laboratornim, celkem presnym merakem), coz mi prislo celkem normalni.
Rikam si, ze by to konecne mohl byt zdroj mych problemu, asi zkusim nekde sehnat ten motorek a uvidime.