ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
Škrtící klapka FF II - PIDy pro kontrolu otevření http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=18 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jemar [ 07 zář 2012, 05:30 ] |
Předmět příspěvku: | Škrtící klapka FF II - PIDy pro kontrolu otevření |
Rád bych položil otázku. Pomocí kterých PIDů je možné v osciloskopu zkontrolovat funkci otevření škrtící klapky na FF II? Kamarád byl totiž někde na diagnostice (nevím typ) a prý se mu klapka otevírá jen na cca 80%. Lze nějak ověřit i úhel otevření klapky nebo je to jen zavřená - částečně otevřená - otevřená? rok vyroby: 7/2007 Motor: 2.0i (145HP) V létě jsem mu diagnostiku dělal, žádné chyby se neobjevily. U FFII se v záložce škrtící klapka nezobrazují údaje nad grafem v tabulce. Pokud jednotka používá stejné PIDy jako u FFI, pak je to jasné. Ptám se jen z důvodu úspory času. Nebudu na to mít moc času a tak ho nechci ztrácet hledáním. Díky |
Autor: | Tomin [ 07 zář 2012, 08:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škrtící klapka FF II - PIDy pro kontrolu otevření |
Data z FFII 2.0 tu nemam, mam tu 2.0 z Mondea MK4. Snad to bude stejne. Melo by. (APP1 a APP2 jsou pozice pedalu.) TPS21 a TPS22 jsou pozice od skrtici klapky. Hodnoty urcite nepolezou na max. (tusim 1024), vzdy je tam nejaka mezera nevyuzita (treba od 800 do 1024) aby se v tom rozsahu dal pripadne vyhodnotit zkrat vstupu na +5V. OBD.TP1 - pozice klapky - prepocitana hodnota (predpokladam normalizovana na rozsah 0 az 100%) Nejlepsi na kontrolu je (a mely by tam byt, na Mondeu jsou): ETCDES - ETC-Electronic Throttle Control - position desired skrtici klapka - pozadovana pozice ETCACT - skrtici klapka - skutecna pozice Porovnanim techto dvou se zjisti jestli klapka "posloucha" s min. spozdenim a pokud ano, problem v ni neni |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |