ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 dub 2024, 12:06

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 47 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 28 zář 2013, 13:17 
Offline

Registrován: 22 kvě 2013, 14:54
Příspěvky: 37
Tak auto se už chová vcelku v normálu. jen mám problém s padáním otáček. Když jedu tak za jízdy mi otáčky drží kolem 2000 a obtížně padají. Ale jakmile se auto přestane pohybovat tak otáčky klesnou hned na normální hodnotu. nevíš čím by to asi mohlo být?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 28 zář 2013, 15:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Spousty veci.
Nejcasteji volnobezny ventil, nebo nedovirajici klapka, nebo nekde prisavani vzduchu.
Po zastaveni to ECU vykompenzuje, ale za jizdy ne. Za jizdy se udrzuje volnobeh jinou strategii.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 28 zář 2013, 21:09 
Offline

Registrován: 22 kvě 2013, 14:54
Příspěvky: 37
Tim přisáváním vzduchu bych řekl že to nebude. veškerý podtlaky atd jsem přecházel. Když jsem koukal na diagnostice tak při deceleraci se mi vstřiky uplně nezavřou a stále se vstřikuje palivo. myslíš že by to dělal falešný vzduch?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 28 zář 2013, 22:09 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
(ne)zavirani vstriku s tim nesouvisi.
Jinak - jak jsem psal, muze to byt jedna z veci na seznamu.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 11:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Ani u jedničkového Focusu trysky nezavírají při deceleraci úplně. Je to tak normální...

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 12:04 
Offline

Registrován: 22 kvě 2013, 14:54
Příspěvky: 37
Volnobezny ventil je novy. Takze asi v něm problem nebude. Falešný vzduch by mel být odstranen takze asi ta klapka. Projevy jsou pokaždé jinak. Třeba dnes otáčky padaly normalne. To ze by se vstriky nezaviraly pri brzdění motorem se mi nezda. U jinejch aut to dávku paliva zavírá a ze by to mel ford jiinak?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 13:08 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jemar: zkus ohrat motor a pak od 3.kvaltu nad 3 tis. otacek uber plyn - mel by je zavrit.
Bohuzel je zavira az takhle vysoko. Pak je drzi zavrene az po cca 2500 a pak uz je zas otevre.
Takhle se mi alespon chova blacktop z roku 1999.
Kazdy motor je jinak kalibrovany. Emise podle roku vyroby atd. (vyhrivani katiku smesi, ...).

Volnobezny ventil - pokud je od Forda, tak mozna bude ok, jinak ale jistota neni.
Kvalita dnesnich dilu by byla na dlouhe povidani. Napr. takove 2 vracene nove zapalovaci civky a az treti funkcni, to potesi. :twisted:

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 21:29 
Offline

Registrován: 22 kvě 2013, 14:54
Příspěvky: 37
Otázka jak poznám jestli ten ventil je od forda. Kamarád co má na svém autě udajně origo ventil tak má skoro stejné číslo jako já. Já ho bohužel neměnil jen usuzuji podle poznatků co jsem porovnával s autem druhých. Ventil měnil předchozí majitel a že je nový je na něm dobře vidět. Pokud tedy origo není tak tomu se vážně věřit moc nedá ty díly v dnešní době za moc nestojí.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 09:24 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Detaily netusim.
Zajel bych s nim primo do vydeje soucastek nekde u Forda a poprosil bych prodavace aby mi ukazal ten jejich pro dane auto.
Prisavani se da dobre rozpoznat strikanim cistice brzd (isopropyl) na cele sani a tesneni. Jen je to trochu adrenalinova zalezitost, takze si k tomu beru k ruce jeste hasicak. :-)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Galaxy 2,3 s LPG
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 11:41 
Offline

Registrován: 22 kvě 2013, 14:54
Příspěvky: 37
To by asi byla taky zřejmě možnost jak to zjistit. Jinak na to sání a vše okolo jsem použil startovací sprej místo čističe na brzdy. A nezjistil jsem právě nic.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 47 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz