ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=11
Stránka 1 z 1

Autor:  Yeshterr [ 31 srp 2012, 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Nějakou dobu už řeším otázku, jaká by měla být teplota v sání výše uvedeného motoru. Při stojícím vozidle, motoru s teplotou cca 90'C mi ForDiag ukazuje při okolní teplotě kolem 20'C cca 50'C. Což se mi zdá moc. Provedl jsem kontrolní měření digitálem se sondou a v přibližně stejných místech jako je Tmap, výsledek 31'C. Odvodil jsem si z toho, že ř.j. stahuje bohatost směsi na minimum kvůli "vysoké" teplotě nasávaného vzduchu a pak to studené špatně startuje. Pořídil jsem tedy nový Tmap, ale bohužel je to pořád to samé...
Proto bych chtěl požádat nějakou dobrou duši s Fordiagem, Duratecem a chvilkou času, jestli by mi po navození stejných podmínek mohl udělat printscreen budíků a adaptační tabulky? Moc by mi to pomohlo a posunulo dál. Díky!!!

Autor:  dj.DEKL [ 02 zář 2012, 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

a při jízdě máš jakou teplotu nasávanýho vzduchu?

Autor:  Yeshterr [ 02 zář 2012, 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

To jsem ještě nezkoušel...já zatím řešil tu tvorbu adaptací volnoběhu v kolonách a na semaforech, když to hicuje a tím pádem pak zkresluje. Ale zkusím to ;)

Autor:  Yeshterr [ 11 zář 2012, 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Otázka vysoké teploty v sání mi sice neustále leží v hlavě, nicméně jsem pravděpodobně odstranil špatné studené starty duratecu. Fordiagu byla lambda celkem líná, překlápěla se cca 1xvteřinu. Takže jsem rozpojil konektor, prostříknul kontaktolem, několikrát zaštěrchal a hle - lambda začala hnedka pružněji reagovat. Už není sice žádná mladice a zřejmě jsem jí dal trochu čočku zbytkem petroleje ve válcích, když jsem s ním celkem neúspěšně zkoušel dekarbonizovat stírací kroužky. Každopádně už to startuje v pohodě, zatím cca 5 ranních startů bez zakuckání a jakéhokoliv propadu otáček pod 1000ot/min. Nevím, jestli se obnovil kontakt na pinech pro vyhřívání lambdy či na signálových zlacených, ale takřka ihned to pomohlo a hned šla dolů i spotřeba dle PP. Tak snad je to vyřešené...

Nicméně pokud by se našla dobrá duše, která by mi mohla poslat printscreeny budíků a adaptací u ohřátého( tzn. tak po druhém roztočení sahary u stojícího auta) duratecu 2.0 nebo 1.8, byl bych vděčný!

Autor:  Tomin [ 11 zář 2012, 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Mám zkušenost že jednou zlobící konektor u lambdy už bude zlobit pořád. Jestli je to vykyslé zezadu v průchodce drátu do konektoru za tou těsnící gumičkou, tak ti nepomůže ani svěcená voda. Až kleště a pájka pomohla. :-)

Autor:  Yeshterr [ 11 zář 2012, 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

S tím počítám, jak se to objeví znovu, tak si přijdou na své štípačky ;)
Akorát jsem se chtěl zeptat - pokud po odstžižení konektoru budu mít od sondy cca 20cm dlouhé licny, tak už je můžu pájet? Protože zlí jazykové tvrdí, že jsou rozžhavené na cca 300´C. Což mi připadá, že by se musel roztéct i konektor, příp. by bylo vidět, že je vyhřátý...a tenhle nic, vypadal pěkně čistě, ani se nedivím, že jsem to nemohl najít. Co ty vodiče slisovat do dutinek a natáhnout přes ně smršťovačku, nebo fakt klidně spájet?

Autor:  Tomin [ 11 zář 2012, 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Nevim ... ja to pajim a problem zatim nebyl. Pochybuji ze by tam 30cm od lambdy bylo 300st.
Pres spoj pak smrstovaci buzirku. Idealne tu s lepidlem uvnitr aby to bylo vode odolnejsi.

Autor:  Yeshterr [ 11 zář 2012, 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Hmm, i takéto veci sú na svete, Kefalín...já znal doteď jen obyč smršťovačku, tak jsem zas o něco chytřejší :ugeek:

Autor:  Yeshterr [ 21 zář 2012, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká teplota v sání, Duratec HE 2.0

Ráno po tom ceďáku, tuším že z pondělí na úterý to zase začalo blbnout a chytlo to až opět s plynem. Takže dnes šel konektor ven, vodiče jsem musel nastavit a připájet. Tak teď se uvidí...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/