ke stazeni zde
Kompletni instalacni balik
Program lze také spustit přímo z exe souboru (=bez instalace),
ale to platí pouze pro uživatele kteří
již mají nějakou verzi
nainstalovanou:
Link na samotné EXE
Link na samotné exe v ZIPu
Kód:
- doplneno zobrazeni osy X v grafech - casova osa (zatim nefunguje pri spustenych datech, az pri naslednem prohlizeni)
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=78NWT5qIiuM[/youtube]
Kód:
- doplneno automaticke zkonfigurovani PIDu v grafu pri natazeni ulozeneho LOGu
(neni nutne konfigurovat PIDy pred natazenim logu)
: opravena chyba pri cteni vysledku KOEx testu na EEC 4
- okno pro vyber PIDu si pamatuje posledni stav spinace "Pouze podporovane" / "Only supported"
+ pamatuje si naposledy vybrany typ jednotky (+vyrobce)
- novy PID pro nove TDCI: AOVM - Alternator Output Voltage - Measured
- pro 2.0 TDCI (SID83) pridany PIDy:
DPPF Differential pressure on DPF (particle filter) / Diferenciální tlak na filtru èástic DPF
EGT_Pre Teplota pred katalyzatorem
EGT_Post Teplota za katalyzatorem
: opraven problem v detekci 1.4TDCI (DV4) motoru
+ nove PIDy pro DV4
: opraven problem pri zobrazovani dlouheho seznamu modulu na nizsim monitoru (pod spodni okraj)
fixed showing list of ECUs on smaller monitors (outside of borders)
- PIDy
RCAM-VCT - zmenen rozsah v grafu na -90/+90 st.
CAMERR - zmenen rozsah v grafu na -90/+90 st.
VCTA - upraven na "flagy" VCTA a VCTENA
- nove PIDy pro 2.2 TDCI (Mondeno/S-max >2007)
IATS2,
IATS2B1,
IMRCDC,
FRPS,
IATS,
upraven TEMP_OIL (predpokladana teplota oleje)
AATV - Ambient Air Temperature Sensor Voltage
Napìtí snímaèe teploty okolního vzduchu
BAP - Boost Absolute Pressure - Raw sensor input voltage
Absolutní tlak pøeplòování - vstup napìtí snímaèe
MAFHZ- Mass Air Flow Sensor Frequency
Frekvence snímaèe prùtoku hmoty vzduchu
atd.
- doplneno mnoho novych PIDu pro 1.6Ti-VCT (Focus, Mondeo) a obecne pro mladsi auta s VCT (EcoBoost??)
VCT_INT_DC1 Intake Camshaft Position Actuator Duty Cycle Bank 1
Pracovní cyklus polohy vaèkového høídele sání A, øada 1
VCT_EXH_DC1 Exhaust Camshaft Position Actuator Duty Cycle Bank 1
Pracovní cyklus polohy vaèkového høídele výfuku B, øada 1
VCT_INT_ACT1 Actual Intake Camshaft Position Bank 1
Skuteèná poloha vaèkového høídele sání A, øada 1
VCT_EXH_ACT1 Actual Exhaust Camshaft Position Bank 1
Skuteèná poloha vaèkového høídele výfuku B, øada 1
VCT_INT_DIF1 Intake Camshaft Position Desired Minus Actual Bank 1
Rozdíl polohy (požad.-skuteèná) vaèkového høídele sání A, øada 1
VCT_EXH_DIF1 Exhaust Camshaft Position Desired Minus Actual Bank 1
Rozdíl polohy (požad.-skuteèná) vaèkového høídele výfuku B, øada 1
VCT_INT_DSD1 Desired Intake A Camshaft Position Bank 1
Požadovaná poloha vaèkového høídele sání A, øada 1
VCT_EXH_DSD1 Desired Exhaust B Camshaft Position Bank 1
Požadovaná poloha vaèkového høídele výfuku B, øada 1
CACRP Aircondition - pressure of cooling gas
Upravený tlak chladiva klimatizace
THTRC Thermostat control signal
Øízení vyhøívání termostatu
ECTS Engine Coolant Temperature - Volts
Snímaè teploty chladící kapaliny
O2S11 Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 1 Sensor 1
Lambda sonda (øada 1, snímaè 1)
O2S12 Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 1 Sensor 2
Lambda sonda (øada 1, snímaè 2)
- doplnena rekonfigurace meraku lambdy pro novy PID lambdy
: meraky pro TDCI [b]ICU[/b] modul:
: upraveno rozliseni Inj.main pulse - max. je nyni 1600us
: opraven problem v zamknutem meraku pro 4. valec (nedostupne nektere PIDy pro ICU modul)
: opravena chyba - pad programu pri definovani noveho obj. "displej"