ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 07 kvě 2024, 15:15

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2014, 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Připouštím že je to trochu mimo mísu, nicméně jsi právě vysvětlil a potvrdil, že existuje tento druh pidů a momentálně se HTRCM chová stejně jako tento HTR....

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2014, 11:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ja tim jen chtel rict, ze je to proste jiny pid, i kdyz se jmenuje podobne.
Ten na SIMxx je priznak (jeden bit z bytu), tedy stoprocentne nabyva jen dvou hodnot, takze tam prepocet bude ok :-)
Zatimco u te starsi EEC Vky je to pid ktery se musi prepocitavat na spravnou hodnotu.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2014, 14:25 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Kontroloval jsem log z Jemarova auta (diky moc za poslani) a jednotka stale vraci stejnou hodnotu = 1Ampera
(Jednotka vraci cislo 256 a to se nasledne prepocitava na 1Amp. Uz od nejstarsi verze Fordiagu.)

Fordiag mel v popisu pidu nepresny text "1/256 Amps", ale ve skutecnosti ten prepocet /256 uz delal,
takze jsem upravil popis na samotne "Ampery". Bude zmeneno v nove verzi.

Take jsem zmenil rozsah PIDu v grafu na 0 az 4Amp.

Tedy, rekl bych, ze tyto ECU proste proud z nejakeho duvodu nemeri. Zrejme ho ani neridi (je dan odporem clanku v lambde).
Hodnota 1 je pak myslena jen jako "zapnuto" = vytapi se.

Zkouseli jste nekdo koukat na tuto hodnotu ve velkych otackach / zatizeni motoru ? Je mozne ze pak ECU vypina vytapeni ....

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2014, 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Ok, vyzkouším jak se vytápění chová při různém zatížení motoru....

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2014, 19:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
.....stále mi není jasné, proč jsem kdysi naměřil 0,806 a nyní 1....

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2014, 20:35 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Mozna je ten PID mysleny jako "cinitel plneni". Pak by 1.00 mohlo byt = 100% vytapeni
a 0 = 0%.
Nekoukal si po technickem manualu od Fordu k danemu Zetecu ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2014, 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Zkusím k tomu něco nalézt...

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Nezobrazuje proud do lambd
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014, 09:05 
Offline

Registrován: 03 kvě 2014, 13:05
Příspěvky: 6
Ahoj, předem se omlouvám za pasivitu při řešení - málo času.
Vyhřívání (společně s dalšími PIDy) jsem monitoroval při cestě do práce /asi 12 min, kopce, rozjíždění.../, ale hodnota zůstává konstantní. Když jsem měřil na F18, hodnota se postupně snižovala /2 LS - 0,6A (ohmicky jsem měřil poze přední, snad je 2. taky OK)/, ale to bude zřejmě způsobeno změnou vnitřního odporu tělísek při zahřívání.

_________________
Focus 1,6 benzín, rok 2003


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz