ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 14 čer 2024, 06:42

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 říj 2020, 09:56 
Offline

Registrován: 10 zář 2015, 19:44
Příspěvky: 49
Kolegové,

Nenapadá Vás někoho důvod takových adaptací:
- záporné adaptace na volnoběh a v nízkých otáčkách a při nízkém zatížení motoru
- kladné adaptace ve středních otáčkách a středním zatížení (běžný provozní režim)
Příloha:
19.10.2020_50 km_upravena klapka.jpg
19.10.2020_50 km_upravena klapka.jpg [ 227.12 KiB | Zobrazeno 6442 x ]
Na přiložené tabulce to není vidět, ale adaptace ve vyšším zatížení a vyšších otáčkách jsou kolem 0.

Jediné, co mě napadá je chyba v řízení vzduchu, ale na volnoběh teplý motor točí stabilně 700 otáček. Kdyby měl méně vzduchu, tak by po snížení dávky paliva musely být i otáčky nižší nebo ne?

Lambda je měněná a kmitá krásně mezi 0,1 a 0,9 V, tlak paliva předepsaných 3,8 bar. MAP měněný preventivně a nový ukazuje před startem stejnou hodnotu jako původní 94-95 kPa (nadmořská výška 500 m n.m.). Volnoběžný ventil jsem preventivně také měnil, ale změna žádná.

Nemáte nějaký nápad, kde hledat příčinu?

Díky předem.

_________________
Lu2

Nyní: Ford Mondeo III 2.0i 107 kW po FL
Dříve: Ford Focus I 1.6i 74 kW po FL


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz