Umoznuje to CO ?
Jasne, jsou to diagnostike linky, ale na mnohem hloupejsi urovni nez KL linka.
Ja chapu KL linky jako seriove rozhrani pro obousmerny prenos
povelu a dat. To tyto linky toto ale
neumi.
Navic, ty linky se NEjmenuji K a L. To je na netu (na vice mistech, ano) uvedeno uplne spatne.
Jsou to linky STI a STO a jsou urcene pro odlisny zpusob spise "nekomunikace".
viz. napr.
http://www.supermotors.net/clubs/fordex ... /1053794_1
V te Fordi Strategy nenajdes zminku o KL linkach a o seriove komunikaci na techto dratech.
Najdes jen tunu veci o STI/STO a to ze slouzi jen a pouze k vycteni cisel chyb a pripadnemu
odstartovani KOEO/KOER testu.
Nelze nimi poslat napr. dotaz na aktualni mnozstvi vstriknuteho paliva, nebo predstih a ziskat od ECU odpoved.
Proto Ford prave zavedl to DCL - to uz je dvousmerna komunikacni linka. Tedy neco jako KL linka, ale na jinych napetovych urovnich.
Proto bych ve spojeni s STI/STO ani nemluvil o zadnem komunikacnim protokolu.
Ve skutecnosti KL linku zavedl Bosch v 80tych letech a navrhl to tak ze:
L linka se pouzivala jen a pouze pro "probuzeni" jednotky = prepnuti do datove komunikace
a K linka pak slouzila k obousmerne seriove komunikaci = prenosu bytu.