OK. Zkusím mrkout na škrtící klapku a očištím styčnou plochu volnoběžného ventilu.
Mám ještě nějaké indicie:
1. Když na neutrál stojím na brzdovém pedálu, tak otáčky nekolísají, ale motor v neurčitých intervalech na pár sekund zavibruje a zhlasí se. Pokud uvolním brzdový pedál, motor se během cca 1s rozvibruje a otáčky vyskočí z 750 na 850. Dělává to i za jízdy pokud brzdím a řadím.
2. Ke kolísání otáček dochází i při vyřazení v nenulové rychlosti.
3. Při opakovaném sešlapávání brzdového pedálu slyším zvuk podobný unikajícímu vzduchu (jako bych pupičkou foukal cyklistické kolo
. Pokud při vypnutém motoru opakovaně sešlápnu brzdový pedál, brzdy se natlakují a pedál již téměř nejde sešlápnout. Netěsnost na posilovači?