Citace:
Ano. Dej si do oscilo pidy:
GFS-GENERATOR/Alternator FIELD SIGNAL MONITOR PERCENT, nebo GENFIEL, podle toho co auto vraci
GENVDSD-Alternator/charging system voltage desired - pozadovane generovane napeti
a VBAT - aktualni napajeci napeti
Zkusil jsem to a přiznám se že s toho nejsem moudrý jak graf s ForDiagu vyhodnotit.
Takto vypadá graf při volnoběhu zahřátého motoru:
Příloha:
Smart Charge - volnoběh.jpg [ 49.19 KiB | Zobrazeno 10491 x ]
Jako tajemný mi připadá PID GENFIEL. V pravidelných intervalech jakoby ŘJ zjišťuje parametry dobíjení. Po zvýšení otáček zůstává pravidelnost, ale šířka pulzu je větší..
Příloha:
Smart Charge - běžný provoz.jpg [ 53.59 KiB | Zobrazeno 10491 x ]
Aby nebylo vše tak jednoduché, vyskytlo se v grafu několik anomálií. Předpokládám, že je to jakýsi zásah ŘJ do regulace dobíjení...
Příloha:
Smart Charge - anomálie.jpg [ 102.8 KiB | Zobrazeno 10491 x ]
Pokud někdo víte o co jde, podělte se o své vědomosti
PS: pokus o překlad názvu PIDu
- GENFIEL - Generator/Alternator Control Field Output Duty Cycle in percent%
- GENFIEL - kontrolní pole generátoru/alternátoru na výstupu regulace proudu v %
_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE