Vzdy uvadejte rok a typ motoru.
Neni klima jako klima. Schemata prislusne motorizace jsou u tehle veci nutnosti.
Takze jen priblizny nastrel:
Kód:
A/C head pressure
transducer --------------------+ +--------------+
| | |
12 V +------|-> acpres |
- | |
| +--------+ | |
12 V | | / | | |
- +-------|--* *--|----|-> acpsw |
| | Medium | | |
| / | | | |
+----* *--------*--*----------|--*--*--|--+-|-> accs |
Dash Cycling | High | | | |
Switch Pressure +--------+ | | |
Switch High pressure | | |
switch | | |
A/C | | |
Clutch +----------+ | | |
| / | | | |
Gnd |----~~~~~-----------|---* *---|---+ | |
| | | |
12V |------|---~~~~---|-----|-< acr |
| | | |
+----------+ +--------------+
WAC relay
ACCS je (vstupni) signal ktery ECU rika ze je vse splneno pro to privest +12V do spojky kompresoru
tedy ze je pruchozi spinac hlidajici high pressure switch (prekroceni max. tlaku) + cycling pres. switch (?odmrazovani?) + dash switch (spinac na palubce)
log. 1 = pozadavek zapnut
ACPSW je vstupni informace pro ECU ze je v klime alespon nejaky tlak plynu a ze tedy muze
(pres signal ACR) sepnout spojku kompresoru.
ACPSW by mel byt (dle meho, nemam to overene) v log. 1 pokud je to ok.