ke stazeni zde
Kompletni instalacni balik
zmeny od verze 1.25.06:
Kód:
: opravena detekce SID206 na nekterych autech (Kuga 2.0 2009 detekoval chybne jako DLD418)
: opravena chyba - zobrazeni dvou meraku (vlevo nahore, na pozici MAP/MAF) pres sebe
(napr. na motoru Duratec 1.8 CAN)
+ doplneny rozumne rozsahy v grafu pro pidy tykajici se DPF
- zmenen rozsah PIDu DPPF (max. snizen na 2kPa)
- doplnen PID pro ecoboost
OBD.LGSO2FT1 [%] Long Term Secondary O2 Sensor Fuel Trim – Bank 1
: opravena chyba v detekci Mondeo TDDI (2001) (115PS/85kW)
+ pro SIM28+9 doplnen reset KAM do service menu
- upraven popis u PIDu "olflg" - open loop flag
+ pro Siemens SID206 pridany PID:
- DPFDTBOL1 Time While DPF Downstream Temperature was Beyond Overheat Limit One
Doba po kterou teplota za DPF pøekroèila 1.úroveò limitu pøehøívání
- EGTAC Exhaust Gas Temperature After Catalyst
Teplota za katalyzátorem výfukových plynù
- REVERSSW - spinac zpatecky
+ doplneny PIDy pro 1.0 Ecoboost:
ACRPSV
Air Conditioning Refrigerant Pressure Sensor A Voltage
Napìtí snímaèe A tlaku chladiva A/C
OIL_P_DUTY
Oil Pressure Actuator Duty Cycle
Pracovní cyklus (PWM) øídícího obvodu tlaku motorového oleje
+ pridan KAM reset pro SID206 a SID208
+ doplnen "Reset dif. sensoru DPF" a "reset DPF filtru"
pro MK3 Mondeo / Focus MK1 (Delphi TDCI s DPF filtrem)
pro Duratec 1.6 VCT doplneny PIDy:
Kód:
MAP_DMD
Požadovaný absolutní tlak v sacím potrubí
O2S21
Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 1 / Lambda sonda (øada 1, snímaè 2)
O2S22
Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 2 / Lambda sonda (øada 2, snímaè 2)
TP1_ADP_CLSD
Throttle Position 1 Adaption Voltage Closed Stop
Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP1)
TP2_ADP_CLSD
Throttle Position 2 Adaption Voltage Closed Stop
Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP2)
TP2_ADP_LIMP
Throttle Position 2 Adaption Voltage at Limp Home
Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky v režimu nouzového bìhu (snímaè TP2)
TP1_ADP_LIMP
Throttle Position 1 Adaption Voltage at Limp Home
VREF
Vehicle Reference Voltage
Napájecí napìtí snímaèe / referenèní
VREF_B
Vehicle Reference Voltage, sensor B
Napájecí napìtí snímaèe B / referenèní
AFRMAFSB1
Air Flow Rate From Mass Air Flow Sensor Bank 1
Pomìr proudu vzduchu ze snímaèe hmotnosti prùtoku nasávaného vzduchu, øada 1
FUELINJ_TIM1
Injection phase, cylinder 1
Fáze vstøikovaèe paliva, válec 1
FUELINJ_TIM2
Injection phase, cylinder 2
Fáze vstøikovaèe paliva, válec 2
FUELINJ_TIM3
Injection phase, cylinder 3
Fáze vstøikovaèe paliva, válec 3
FUELINJ_TIM4
Injection phase, cylinder 4
Fáze vstøikovaèe paliva, válec 4
pro Transit EPIC:
Kód:
- pid PED_FD a IDFCYL3 (EPIC) - upraven scale z 6...58 na 0...58
: detekovan chybne jako TDDI (pak se nezobrazovaly spravne PIDy pro EPIC)
- upraven rozsah grafu u EPIC pidu PPOS1 a PPOS2 (bylo 0...5, ma byt 0...100%)