ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 19 dub 2024, 22:23

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 23 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 16 říj 2012, 10:23 
Offline

Registrován: 16 říj 2012, 10:07
Příspěvky: 4
Ahoj,

Bylo by mozne zprovoznit rucni spousteni nucene regenerace filtru DPF u 2.0TDCi motoru (mondeo MkIV, Galaxy 06-) atd?

dale pak bylo by mozne nejak vycitat hodnoty ze senzoru okolo DPF / merit jeho propustnost u techto motoru ?


dik

Pavel


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 22 říj 2012, 14:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
JJ. Vypalovani DPF mam rozdelane, bude.
ad hodnoty: v nedavne nove verzi jsem pridaval hodnoty ohledne DPF. Na jake verzi si to zkousel ?
viz. viewtopic.php?f=3&t=19

PIDy:
SMIPF - Weight of ash in DPF filter / Hmotnost sazí ve filtru DPF
SSMIPF - Weight of ash in DPF filter simulated / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF
USMOPF - Weight of ash in DPF filter - not corrected / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF - neopravená
DPOPF - Differential pressure on DPF (particle filter) / Rozdíl tlaku na DPF filtru
....

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 13 lis 2012, 12:19 
Offline

Registrován: 16 říj 2012, 10:07
Příspěvky: 4
na motorech 2.0 TDCi 96kW r.v. 2007 (Galaxy) a na 2.0 TDCi 103kW r.v. 2008 (Mondeo) jediny PID ktery funguje je DPPF. Ostatni uvadene v linku vyse nefunguji.

Nicmene ve spojeni s PIDem EGT11 (tj. teplota EGRu) jde odsledovat regeneraci (pozna se podle narustu teploty a skokovem zlepseni pruchodnosti filtru (DPPF parametr -> 0).

(btw u 96kw verze hlasi EGT11 teplotu nad 500stC pri vyssim zatizeni - tj. na dalnici pri 130ti trvale, nicmene 103kw hlasi radove mene a nad 500 jde jen pri regeneraci) - cim to muze byt - spatna interpretace hodnoty ?

Pavel


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 11:27 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Citace:
btw u 96kw verze hlasi EGT11 teplotu nad 500stC pri vyssim zatizeni - tj. na dalnici pri 130ti trvale, nicmene 103kw hlasi radove mene a nad 500 jde jen pri regeneraci) - cim to muze byt - spatna interpretace hodnoty ?
Pochybuji. Je to dost nepravdepodobne, i kdyz mozne. Jake hodnoty hlasi ta 103kw ? (radove jine asi ne, kdyz sahne i nad 500 st.). Kdyby byl prepocet spatne, byly by hodnoty s nejvetsi pravdepodobnosti treba polovicni, ctvrtinovy, nebo dvojnasobny.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 11:46 
Offline

Registrován: 16 říj 2012, 10:07
Příspěvky: 4
103kw dava cca 250-350 +/- nad 500 jde obcas na par minut pri plynule jizde nas 2tis. otacek tzn. jen pri regeneraci.

Spis mam pocit ze 96kw bere hodnoty nekde primo za motorem a ta 103kw z cidla nekde dale ve vyfukovem potrubi... i vzhledem k rychlosti kolisani teplot ( 96kw lita nahoru dolu prakticky shodne se zatizenim motoru, teplota u 103kw reaguje na zatizeni radove pomaleji)

(kdybych umel pustit Osciloskop bez pripojeni k autu, hodil bych sem screenshoty).


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 12:59 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
ad osciloskop: zatim je to udelano tak nejak "neergonomicky" : kdyz si chces prohlidnout
nejaky zaznam s daty, musis si nejdrive (jeste pred otevrenim oscilo) navolit hodnoty na ktere se chces pak koukat (musis tedy vedet ktere v tom logu jsou zapsane), pak stisknes "Otevrit oscilo" a on uz se otevre s pripravenymi stupnicemi pro dane hodnoty. Pak v oscilu stisknes "Nacist data" ....

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 25 lis 2012, 00:06 
Offline

Registrován: 01 zář 2012, 14:38
Příspěvky: 5
Mondeo 2.2tdci 2008 129KW (MK IV)

Tyhle pidy jdou v pohodě:
SMIPF - Weight of ash in DPF filter / Hmotnost sazí ve filtru DPF
SSMIPF - Weight of ash in DPF filter simulated / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF
USMOPF - Weight of ash in DPF filter - not corrected / Simulovaná hmotnost sazí ve filtru DPF - neopravená
DPOPF - Differential pressure on DPF (particle filter) / Rozdíl tlaku na DPF filtru

Je tam i počet úspěšných vypálení za dobu ježdění,v mém případě při 220t.km je tam 256x.Samotné vypalování se mě většinou spouští na dálnici,poznám to v náhlém poklesu ukazatele KM možného dojetí(vždy to klesne o stovku KM).Už se mi celkem podařilo vysledovat,že to je kolem 900-1000Km od posledního vypálení což sedí s tím počtem úspěšných vypálení od počátku.Hodnoty rozdílu tlaků před a po regeneraci mám měřené při 2000ot/min na místě a jedná se o 1360>1200Pa a v gramáži sazí(reálných) 36>20g.Celkem bych ocenil někoho se stejnou motorizací o hodnoty na jeho autě při stejných podmínkách(motor zahřátý!)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 26 úno 2013, 15:53 
Offline

Registrován: 01 zář 2012, 14:38
Příspěvky: 5
Tak jen doplním rozdíl tlaku po čerstvém vypálení je při 2000ot/min u tohoto motoru 500Pa


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 12 lis 2015, 09:20 
Offline

Registrován: 12 lis 2015, 08:57
Příspěvky: 1
Ahoj
Jsem tu nový a chtel jsem se jenom zeptat jestli pomocí ForDiag je možné spustit regenerace DPF filtru?
Dekují
Stefan (S-max, 2.0 tdci, 96kW, 2007)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF info a manualni regenerace
PříspěvekNapsal: 13 lis 2015, 15:12 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ale, lze. V zalozce Service by mela byt tato akce k dispozici po spojeni s motor. jednotkou.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 23 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz