ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 29 bře 2024, 15:43

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DPF
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2016, 09:45 
Offline

Registrován: 19 kvě 2016, 09:35
Příspěvky: 3
Prosím lze pomocí fordiagu zrušit v softwaru auta regeneraci dpf? A někdy zas dát to zpět tedy zapnout? Uvažuji o zlikvidování dpf filtru tedy chci navařit do dpf trubku a tím obejít dpf ale potřebuji to vyřešit softwérově protože nebude žádný rozdíl tlaku a počítač to vyhodnotí určitě jako závadu. A když půjdu na emise nebo pojedu do zahraničí tak si tam dám zas jiný dpf. je to možné pomocí fordiagu. děkuji




S-max 2006 103kw


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2016, 14:34 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Nelze a nikdy nepůjde. Nemíním se angažovat ve zvyšování stále stoupajícího procenta výskytu rakoviny.

Dněšní diesely vypouštějí do vzduchu mikročástice, které by právě DPF měl zachytit.
Pokud chceš své auto zbavit této součásti, docílíš toho že ty ušetříš a zárověň Tvoje, ale i moje děti,
budou dýchat mnohem větší množství rakovinotvorných částic. :?
Toto nejsou věci "které nejsou vidět a tak je možné je ignorovat abych ušetřil".
Rakovina je na vzestupu, všude se o tom mluví. Kdo chce, najde si statistiky.
Pokud se každý rozhodne šetřit s dieselem a vymláceným DPF, nedopadne to s námi tady dobře.
Výmluvy typu "ale vždyť zaoceánské lodě ...." moc neberu. Loď nejezdí kolem škol a domů ...
a každý si má nejdříve zamést před vlastním prahem.

Není lepší si koupit benzínové auto (z doby ještě před-přímovstřikové) a mít pokoj jak od DPF, tak od spousty jiných trablů ?

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2016, 13:56 
Offline

Registrován: 19 kvě 2016, 09:35
Příspěvky: 3
ok tomu rozumím a nejsem proti sám nad tím přemýšlím ale přesto ford neměl vypustit takový to paskvil jako je na fordu dpf. dpf se zanese a nafta jde do oleje. Jezdit jen dlouhé trasy nejde a jen proto jet po dálnici tak to je problém měli to vyřešit ještě lépe a takto to provést to je trochu ostuda.

Dobře mám jednu prosbu nelze nějak nakonfigurovat na osciloskopu když najedu na výběr pidů nešlo by udělat aby všechny pidy které jsou v autě a jsou v zeleném aby zároveň byla vedle aktuální číselná hodnota? Nebo něco takového příklad něco jako budíky na začátku ale všechny pidy které jsou tak aby tam zároveň byla i číselná hodnota? Jde mi o to při zjišťování stavu dpf je třeba funkce počet ujetých kilometrů od úspěšné regenerace jako hodnota která se pomalu mění a je jasná nebo hodnota počet sekund nebo teplota za katalizátorem atd. ˇpatně se to odčítá podle mne z grafu. Myslím si že to jsou hodnoty ne tak rychle měnitelné pro lepší přehled.

Další věc kterou jsem chtěl zjistit byla vlastně automatická regenerace za jízdy ujel jsem 200km snažili jsme se to držet ve vyšších otáčkách ale na hodnotách vůbec není znát regenerace.

příklad
pid dppf - ukazuje jen malé vychýlení na volnoběhu ale jak se trochu zvednou otáčky žádnou hodnotu to nevykazuje
podle mě to je špatně protože je to tlak před dpf a to musí být když je dpf zanesene tak musí ukazovat podle mě více hodnoty

po dobu 200km
pid dpfdtbol1 ukazuje pořád stejnou hodnotu 257 podle mě to je taky špatně
pid dpfdtbol2 ukazuje 0
pid dpfdtbol3 ukazuje 0

celých 100km jsem to sledoval a zkoumal ale zdá se mě že to neukazuje uplně správně.
nejsou nějak ty pidy posunuté?

někdy se stalo že rpm mě ukazovalo obráceně.

uložil jsem grafy různých situací jestli to bude k něčemu
vyčtené pidy mohu poslat znovu


1.5.2016 07:37:58
========================================

Připojuji interface: ForDiag v3.01
Vyčítám informace z ECU ...
Naftový motor
Systém vstřikování nafty: TDCI_SID206
MAP system
MAF system
Ujetá vzdálenost od posledního přepisu flash jednotky: 264021.0 km
Připojena jednotka ECU: EEC-V

Model :
Type :
Subtype :
Catch CODE :
SW version : 7G91-12K532-UG
SW date :
Calibr.ID :
Part number: 7G91-12A650-AAG
Hardware :
ROM size :
Copyright :


Přílohy:
CHYBA FORDIAG_LOG_TEST_TPS_21.5.2016_08.32.ZIP [148.5 KiB]
Staženo 620 x
CYBA RPM OBRÁCENĚ FORDIAG_LOG_TEST_TPS_21.5.2016_08.59.ZIP [149.05 KiB]
Staženo 570 x
NEFUNKČNÍ RYCHLOST FORDIAG_LOG_TEST_TPS_21.5.2016_18.05.ZIP [36.48 KiB]
Staženo 578 x
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 21 čer 2016, 07:47 
Offline

Registrován: 19 kvě 2016, 09:35
Příspěvky: 3
Tak jsem zjistil proč pid dppf ukazuje jen nízké hodnoty je to proto protože praskla hadička od snímače diferenciálního tlaku takže to pak ukazuje jiné hodnoty nebo žádné pro ty co to řeší


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 21 čer 2016, 08:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Diky za info. :clap:

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 21 čer 2016, 20:27 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
OT: Tomin :text-bravo: Taky mě ta rozšiřující se demontáž DPF přijde jako pěkná prasárna. Hlavně, že musím mít diesel ;) Není myšleno konkrétně na Marek sz. Špís obecně tento trend řešení problému s DPF ...

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: DPF
PříspěvekNapsal: 16 led 2018, 17:00 
Offline

Registrován: 16 led 2018, 16:46
Příspěvky: 3
Je možné sledovat stav DPF - jaký je tlak a teplota?
Jsem novým a předchozím voze to šlo pomocí diagnostiky krásně vidět co se děje, zdali se provádí "pasivní" regenerace či "aktivní" ...
Jaký je množství popelu a jaký je množství sazí......
Samozdřejmě nejvíce mě zajmá tlak a teplota ostatní se dá odvodit.
Jaký je prosím u 2.0TDCI DW10C tlak při volnoběhu na 2000 pro čistý filtr a plný filtr?
(BMW 330d mělo volnoběh cca 5mbar čistý
cca 20mbar přicpaný
2000rpm cca 50mbar čistý a plnější 200 a výše viděl jsem i u kolegy 900 ale to byl už v kelu)

Děkuji za info K.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz