ForDiag.cz http://forum.fordiag.cz/ |
|
1.25.11 http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=275 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tomin [ 14 kvě 2015, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | 1.25.11 |
ke stazeni zde Kompletni instalacni balik zmeny od verze 1.25.06: Kód: : opravena detekce SID206 na nekterych autech (Kuga 2.0 2009 detekoval chybne jako DLD418) : opravena chyba - zobrazeni dvou meraku (vlevo nahore, na pozici MAP/MAF) pres sebe (napr. na motoru Duratec 1.8 CAN) + doplneny rozumne rozsahy v grafu pro pidy tykajici se DPF - zmenen rozsah PIDu DPPF (max. snizen na 2kPa) - doplnen PID pro ecoboost OBD.LGSO2FT1 [%] Long Term Secondary O2 Sensor Fuel Trim – Bank 1 : opravena chyba v detekci Mondeo TDDI (2001) (115PS/85kW) + pro SIM28+9 doplnen reset KAM do service menu - upraven popis u PIDu "olflg" - open loop flag + pro Siemens SID206 pridany PID: - DPFDTBOL1 Time While DPF Downstream Temperature was Beyond Overheat Limit One Doba po kterou teplota za DPF pøekroèila 1.úroveò limitu pøehøívání - EGTAC Exhaust Gas Temperature After Catalyst Teplota za katalyzátorem výfukových plynù - REVERSSW - spinac zpatecky + doplneny PIDy pro 1.0 Ecoboost: ACRPSV Air Conditioning Refrigerant Pressure Sensor A Voltage Napìtí snímaèe A tlaku chladiva A/C OIL_P_DUTY Oil Pressure Actuator Duty Cycle Pracovní cyklus (PWM) øídícího obvodu tlaku motorového oleje + pridan KAM reset pro SID206 a SID208 + doplnen "Reset dif. sensoru DPF" a "reset DPF filtru" pro MK3 Mondeo / Focus MK1 (Delphi TDCI s DPF filtrem) pro Duratec 1.6 VCT doplneny PIDy: Kód: MAP_DMD Požadovaný absolutní tlak v sacím potrubí O2S21 Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 1 / Lambda sonda (øada 1, snímaè 2) O2S22 Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 2 / Lambda sonda (øada 2, snímaè 2) TP1_ADP_CLSD Throttle Position 1 Adaption Voltage Closed Stop Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP1) TP2_ADP_CLSD Throttle Position 2 Adaption Voltage Closed Stop Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP2) TP2_ADP_LIMP Throttle Position 2 Adaption Voltage at Limp Home Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky v režimu nouzového bìhu (snímaè TP2) TP1_ADP_LIMP Throttle Position 1 Adaption Voltage at Limp Home VREF Vehicle Reference Voltage Napájecí napìtí snímaèe / referenèní VREF_B Vehicle Reference Voltage, sensor B Napájecí napìtí snímaèe B / referenèní AFRMAFSB1 Air Flow Rate From Mass Air Flow Sensor Bank 1 Pomìr proudu vzduchu ze snímaèe hmotnosti prùtoku nasávaného vzduchu, øada 1 FUELINJ_TIM1 Injection phase, cylinder 1 Fáze vstøikovaèe paliva, válec 1 FUELINJ_TIM2 Injection phase, cylinder 2 Fáze vstøikovaèe paliva, válec 2 FUELINJ_TIM3 Injection phase, cylinder 3 Fáze vstøikovaèe paliva, válec 3 FUELINJ_TIM4 Injection phase, cylinder 4 Fáze vstøikovaèe paliva, válec 4pro Transit EPIC: Kód: - pid PED_FD a IDFCYL3 (EPIC) - upraven scale z 6...58 na 0...58 : detekovan chybne jako TDDI (pak se nezobrazovaly spravne PIDy pro EPIC) - upraven rozsah grafu u EPIC pidu PPOS1 a PPOS2 (bylo 0...5, ma byt 0...100%) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |