ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 17:37

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.25.11
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2015, 17:23 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
ke stazeni zde
Kompletni instalacni balik

zmeny od verze 1.25.06:
Kód:
 : opravena detekce SID206 na nekterych autech (Kuga 2.0 2009 detekoval chybne jako DLD418)
 : opravena chyba - zobrazeni dvou meraku (vlevo nahore, na pozici MAP/MAF) pres sebe
   (napr. na motoru Duratec 1.8 CAN)
 + doplneny rozumne rozsahy v grafu pro pidy tykajici se DPF
 - zmenen rozsah PIDu DPPF (max. snizen na 2kPa)
 - doplnen PID pro ecoboost
   OBD.LGSO2FT1 [%]		Long Term Secondary O2 Sensor Fuel Trim – Bank 1
 : opravena chyba v detekci Mondeo TDDI (2001) (115PS/85kW)
 + pro SIM28+9 doplnen reset KAM do service menu
 - upraven popis u PIDu "olflg" - open loop flag
 + pro Siemens SID206 pridany PID:
   - DPFDTBOL1  Time While DPF Downstream Temperature was Beyond Overheat Limit One
  		Doba po kterou teplota za DPF pøekroèila 1.úroveò limitu pøehøívání
   - EGTAC  Exhaust Gas Temperature After Catalyst
		Teplota za katalyzátorem výfukových plynù
   - REVERSSW - spinac zpatecky

 + doplneny PIDy pro 1.0 Ecoboost:
   ACRPSV
   	Air Conditioning Refrigerant Pressure Sensor A Voltage
   	Napìtí snímaèe A tlaku chladiva A/C
   OIL_P_DUTY
   	Oil Pressure Actuator Duty Cycle
		Pracovní cyklus (PWM) øídícího obvodu tlaku motorového oleje

 + pridan KAM reset pro SID206 a SID208
 + doplnen "Reset dif. sensoru DPF" a "reset DPF filtru"
   pro MK3 Mondeo / Focus MK1 (Delphi TDCI s DPF filtrem)

pro Duratec 1.6 VCT doplneny PIDy:
Kód:
   MAP_DMD
   	Požadovaný absolutní tlak v sacím potrubí
   O2S21
   	Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 1 / Lambda sonda (øada 1, snímaè 2)
	O2S22
		Oxygen Sensor EGO Voltage Bank 2 Sensor 2 / Lambda sonda (øada 2, snímaè 2)
   TP1_ADP_CLSD 
	   Throttle Position 1 Adaption Voltage Closed Stop
	   Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP1)
   TP2_ADP_CLSD 
   	Throttle Position 2 Adaption Voltage Closed Stop
   	Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky (snímaè TP2)
   TP2_ADP_LIMP 
   	Throttle Position 2 Adaption Voltage at Limp Home
   	Adaptaèní napìtí polohy zavøené škrtící klapky v režimu nouzového bìhu (snímaè TP2)
   TP1_ADP_LIMP
   	Throttle Position 1 Adaption Voltage at Limp Home
   VREF      
   	Vehicle Reference Voltage
   	Napájecí napìtí snímaèe / referenèní
   VREF_B       
   	Vehicle Reference Voltage, sensor B
   	Napájecí napìtí snímaèe B / referenèní
   AFRMAFSB1
   	Air Flow Rate From Mass Air Flow Sensor Bank 1
   	Pomìr proudu vzduchu ze snímaèe hmotnosti prùtoku nasávaného vzduchu, øada 1
   FUELINJ_TIM1
   	Injection phase, cylinder 1
   	Fáze vstøikovaèe paliva, válec 1
   FUELINJ_TIM2
   	Injection phase, cylinder 2
   	Fáze vstøikovaèe paliva, válec 2
   FUELINJ_TIM3
   	Injection phase, cylinder 3
   	Fáze vstøikovaèe paliva, válec 3
   FUELINJ_TIM4 
   	Injection phase, cylinder 4
   	Fáze vstøikovaèe paliva, válec 4
pro Transit EPIC:
Kód:
 - pid PED_FD a IDFCYL3 (EPIC) - upraven scale z 6...58 na 0...58
 : detekovan chybne jako TDDI (pak se nezobrazovaly spravne PIDy pro EPIC)
 - upraven rozsah grafu u EPIC pidu PPOS1 a PPOS2 (bylo 0...5, ma byt 0...100%)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz