ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 10 pro 2022, 10:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 čer 2013, 17:34 
Offline

Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha
Zdravím.
Zde je má absolventská práce na téma Zážehový motor vozidla Ford Puma 1,7 16 V.
Musím ještě jednou poděkovat Tominovi za super diagnostiku ForDiag, která se mi při tvoření práce velmi hodila ;)

(Bez mého souhlasu prosím nešířit dále, heslo k archivu je Puma)
Kód:
http://uloz.to/x7Jn5QSA/954687125463-rar


Přílohy:
Absolventská práce- Motor Ford Puma 1,7- Michal Horníček DG3.pdf [3.01 MiB]
625 krát

_________________
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 15:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 916
Parada. Hezky zdokumentovane prubehy (lambda, MAF, volnobezny ventil, ...).
Takovou praci bych si chtel taky vybrat :-)
S dovolenim bych na tuto praci odkazoval lidi co zacinaji s diag.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 20:27 
Offline

Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha
Určitě budu rád, když se to někomu hodí. Jen chci, aby zůstal můj původní link.

Chtěl jsem tam v kapitole o VCT doplnit i monitoring vačkové hřídele, ale to jsem bohužel nestihl.
Navíc vlastně ani pořádně nevím, jak to správně má být :- )

Chápu správně, že RCAM-VCT je požadovaná poloha vačkové hřídele a CAMERR je skutečná poloha vačkové hřídele?


Přílohy:
CAM.jpg
CAM.jpg [ 76.79 KiB | Zobrazeno 27110 krát ]

_________________
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 21:25 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 916
RCAM-VCT je požadovaná.
CamErr je odchylka, tedy Camshaft Error (Variable camshaft timing error in crankshaft degrees).

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 črc 2013, 21:34 
Offline

Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha
Prvně jsem si myslel, že je to odchylka (chyba), ale pak mi ten rozdíl přišel celkem velký.

_________________
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 črc 2013, 11:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 916
On nez ten olej se tam natlaci .... chvili to trva a v te dobe nez se to prestavi je ten rozdil pochopitelny.
ECU si cas toho rozdilu hlida a pokud by to trvalo dele nez je v kalibraci receno, zapsala by ti chybu.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 črc 2013, 19:19 
Offline

Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha
JJ. pokud by byl nějaký problém, tak je tam chyba to je jasné.

_________________
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 led 2016, 22:45 
Offline

Registrován: 08 led 2016, 20:39
Příspěvky: 3
Bydliště: Vysočina
Skvělé čtení, díky za něj.

_________________
FFII 5/2006 1,6 Ti-VCT 85kW, HXDA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz