Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Zetec.

Manual
Odpovědět
xseries60
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Bydliště: Praha

Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Zetec.

Příspěvek od xseries60 »

Zdravím.
Zde je má absolventská práce na téma Zážehový motor vozidla Ford Puma 1,7 16 V.
Musím ještě jednou poděkovat Tominovi za super diagnostiku ForDiag, která se mi při tvoření práce velmi hodila ;)

(Bez mého souhlasu prosím nešířit dále, heslo k archivu je Puma)

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/x7Jn5QSA/954687125463-rar
Přílohy
Absolventská práce- Motor Ford Puma 1,7- Michal Horníček DG3.pdf
(3.01 MiB) Staženo 1031 x
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
Uživatelský avatar
Tomin
Administrátor
Příspěvky: 922
Registrován: 30 srp 2012, 19:56

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od Tomin »

Parada. Hezky zdokumentovane prubehy (lambda, MAF, volnobezny ventil, ...).
Takovou praci bych si chtel taky vybrat :-)
S dovolenim bych na tuto praci odkazoval lidi co zacinaji s diag.
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop
xseries60
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od xseries60 »

Určitě budu rád, když se to někomu hodí. Jen chci, aby zůstal můj původní link.

Chtěl jsem tam v kapitole o VCT doplnit i monitoring vačkové hřídele, ale to jsem bohužel nestihl.
Navíc vlastně ani pořádně nevím, jak to správně má být :- )

Chápu správně, že RCAM-VCT je požadovaná poloha vačkové hřídele a CAMERR je skutečná poloha vačkové hřídele?
Přílohy
CAM.jpg
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
Uživatelský avatar
Tomin
Administrátor
Příspěvky: 922
Registrován: 30 srp 2012, 19:56

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od Tomin »

RCAM-VCT je požadovaná.
CamErr je odchylka, tedy Camshaft Error (Variable camshaft timing error in crankshaft degrees).
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop
xseries60
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od xseries60 »

Prvně jsem si myslel, že je to odchylka (chyba), ale pak mi ten rozdíl přišel celkem velký.
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
Uživatelský avatar
Tomin
Administrátor
Příspěvky: 922
Registrován: 30 srp 2012, 19:56

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od Tomin »

On nez ten olej se tam natlaci .... chvili to trva a v te dobe nez se to prestavi je ten rozdil pochopitelny.
ECU si cas toho rozdilu hlida a pokud by to trvalo dele nez je v kalibraci receno, zapsala by ti chybu.
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop
xseries60
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2013, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od xseries60 »

JJ. pokud by byl nějaký problém, tak je tam chyba to je jasné.
Ford Puma 1,7 92 Kw, r.v.98
LewiT
Příspěvky: 3
Registrován: 08 led 2016, 20:39
Bydliště: Vysočina

Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Příspěvek od LewiT »

Skvělé čtení, díky za něj.
FFII 5/2006 1,6 Ti-VCT 85kW, HXDA
Odpovědět