ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Zetec.
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=138
Stránka 1 z 1

Autor:  xseries60 [ 29 čer 2013, 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Zetec.

Zdravím.
Zde je má absolventská práce na téma Zážehový motor vozidla Ford Puma 1,7 16 V.
Musím ještě jednou poděkovat Tominovi za super diagnostiku ForDiag, která se mi při tvoření práce velmi hodila ;)

(Bez mého souhlasu prosím nešířit dále, heslo k archivu je Puma)
Kód:
http://uloz.to/x7Jn5QSA/954687125463-rar


Přílohy:
Absolventská práce- Motor Ford Puma 1,7- Michal Horníček DG3.pdf [3.01 MiB]
Staženo 714 x

Autor:  Tomin [ 01 črc 2013, 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Parada. Hezky zdokumentovane prubehy (lambda, MAF, volnobezny ventil, ...).
Takovou praci bych si chtel taky vybrat :-)
S dovolenim bych na tuto praci odkazoval lidi co zacinaji s diag.

Autor:  xseries60 [ 01 črc 2013, 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Určitě budu rád, když se to někomu hodí. Jen chci, aby zůstal můj původní link.

Chtěl jsem tam v kapitole o VCT doplnit i monitoring vačkové hřídele, ale to jsem bohužel nestihl.
Navíc vlastně ani pořádně nevím, jak to správně má být :- )

Chápu správně, že RCAM-VCT je požadovaná poloha vačkové hřídele a CAMERR je skutečná poloha vačkové hřídele?

Přílohy:
CAM.jpg
CAM.jpg [ 76.79 KiB | Zobrazeno 28753 x ]

Autor:  Tomin [ 01 črc 2013, 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

RCAM-VCT je požadovaná.
CamErr je odchylka, tedy Camshaft Error (Variable camshaft timing error in crankshaft degrees).

Autor:  xseries60 [ 01 črc 2013, 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Prvně jsem si myslel, že je to odchylka (chyba), ale pak mi ten rozdíl přišel celkem velký.

Autor:  Tomin [ 02 črc 2013, 11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

On nez ten olej se tam natlaci .... chvili to trva a v te dobe nez se to prestavi je ten rozdil pochopitelny.
ECU si cas toho rozdilu hlida a pokud by to trvalo dele nez je v kalibraci receno, zapsala by ti chybu.

Autor:  xseries60 [ 02 črc 2013, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

JJ. pokud by byl nějaký problém, tak je tam chyba to je jasné.

Autor:  LewiT [ 15 led 2016, 22:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektronické řízení a konstrukce motoru Ford Puma 1,7 Ze

Skvělé čtení, díky za něj.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/