ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Focus ST 2,5T MK2
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=719
Stránka 1 z 1

Autor:  Pastík [ 13 led 2020, 15:21 ]
Předmět příspěvku:  Focus ST 2,5T MK2

Ahoj,

pořídil jsem si FF 2,5T MK2 a mám zřejmě problém s turbem nebo nějakými čidly okolo. Chování auta je takové, že turbu trvá poměrně dlouho než se "nadechne" (cca 2, možná 3 vteřiny) v nižších otáčkách. Okolo 3000 ot už je to zřejmě OK. Turbo tlačí tlak cca 0,65. Občas se stane, že když dám plnej, někde přes 2000 ot, tak se autu moc nechce a když přeleze 3000 ot, tak dá kopanec jako kdyby tam byla obrovská turbodíra a pak už jede. Ještě, když se přidá plyn (prakticky plný), tak je cítit lehké houpání, jako by výkon narůstal postupně po lehkých skocích, ale jen neznatelně (takové houpání). Auto bylo v autorizovaném servise na diagnostice, podle nich turbo nezůstává roztočené. Konkrétně napsali "Turbodmychadlo ztrácí otáčky rotoru, proto motor nedokáže okamžitě reagovat na přidání plynu. Chybí dostatek tlaku v nízkých otáčkách. Pokud je motor ve vyšších otáčkách po delší dobu, tak turbo dokáže dosáhnout tlaku 165 kPa. (max. je 175 kPa)". Jejich doporučení: "Doporučujeme vyměnit turbodmychadlo, jehož součástí je i regulační ventil ovládající obtokovou a ovládací soustavu turba".

Přikládám ještě graf z diagnostiky.

Otázka zní...myslíš že to může být opravdu turbo. Nebo spíš nějaký senzor. Jsem z Prahy, takže bych mohl přijet na diagnostiku, kdyby jsi podle naměřených hodnot dokázal identifikovat příčinu.

Díky

Přílohy:
SKM_C224e19121216021.pdf [370.36 KiB]
Staženo 535 x

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/