ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 19:09

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 12 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012, 14:28 
Offline

Registrován: 13 říj 2012, 14:20
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Ahoj, dnes jsem vyzkoušel nově zakoupený kabel ForDiag a funguje :D
Motor mi cukal a tušil jsem, že to bude něco se zapalováním. Kabel diagnostikoval chybu zapalování na druhém válci, což vyřešila výměna zapalovací cívky.
Ještě byla v seznamu chyba P1000, kterou software ForDiag nevypsal v češtině, ale bylo tam napsáno: OBD Systems Readiness Test Not Complete. Co to přesně znamená? Z překladu tuším, že neproběhl kompletně nějaký test.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012, 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 13:02
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 5
jj přesně tak a to buď test KOEO a nebo KOER, nebo jak to tam je
dle mého názoru si v tom jednom testu neprošlápnul plyn až nadoraz a nebo neotočil volantem

_________________
Ford gran c-max 1,6 Ti-VCT 92kw


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 13 říj 2012, 23:39 
Offline

Registrován: 13 říj 2012, 14:20
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Ty chyby jsem potom dal "vymazat" a vyskočila mi ta hláška, viz. příloha. To je v pořádku?


Přílohy:
Po smazání-detail.GIF
Po smazání-detail.GIF [ 6.08 KiB | Zobrazeno 26476 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 14 říj 2012, 07:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
V podstatě to není chyba, ale upozornění na to, že se nepovedlo kompletně dokončit testy emisí dle protokolu OBD II. Chyba se nedá smazat, ale v momentě, kdy se při různorodé jízdě (zvyšující se nebo snižující se otáčky, zatížení, teplota motoru atd.) testy dokončí, P 1000 se vymaže z registru závad sama.
Jediné co k tomu vím je to, že při provozu ve vysokohorském prostředí (nevím, co přesně ten termín znamená, předpokládám že jedná o spojitost s hmotností vzduchu) P 1000 svítí stále.
"Chyba" jako taková to není, a když se objeví, pak bych ji ignoroval... ;)

PS: většina popisů DTC chyb je ve ForDiag v angličtině. Některé jsou v češtině (pokud si pamatuji přeložil někdo z FordFans). To proto, že chybových hlášení je několik tisíc a všechny je jednoznačně přeložit není tak jednoduché. Chybová hlášení nemají dodnes podporu ani v českých normách, takže oficiální český překlad prostě chybí...

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 14 říj 2012, 13:10 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
P1000 neni chyba. Je to jen upozorneni ze doposud neprobehl kompletni test emisniho systemu (lambda / EGR / katalyzator / ...) Po delsi jizde by P1000 melo samo zmizet.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 14 říj 2012, 22:26 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ta chyba se zobrazila protoze si pri mazani chyb mel zaroven spustena ziva data (meraky, nebo otevreny osciloskop).
Vzdy pred opustenim nejake zalozky s meraky doporucuji stisknout STOP. Tim se ziva data zastavi.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017, 10:00 
Offline

Registrován: 20 říj 2017, 09:12
Příspěvky: 1
Pozor na chybu P1000 při měření emisí u FF I. Tato chyba má být smazána podle protokolu OBD po dokončení všech testů tzv. readiness kódu. Readiness trip podle Protokolu OBD je testovací jízda, za kterou se otestují všechny komponenty z readiness kódu. Podle protokolu OBD se jedná asi o 20 min. jízdu v městském a mimoměstském provozu. Podle servisu Ford tato jízda má trvat okolo 500 km. Mě se bohužel ani po 2500 km chyba P1000 nesmazala, i když se během ujetí 2500 km nevyskytla jiná chyba.
Při měření emisí mě sice přístroj vyčetl readiness kódy bez chyby (samé 0), ale díky chybě P1000 mě měření ukončil s negativním výsledkem.
Podle metodického postupu měření emisí MD se vyhodnocují pouze emisně relevantní potvrzené závady (režim mód 03 paměť závad) a vyčítá z DTC rediness kód. Ale chyba P1000 patří do režimu mód 1 stav emisní připravenosti. Tudíž jsem nabyl přesvědčení, že jsem byl vyhozen z měření emisí neoprávněně a zkusil jsem to na jiné stanici STK, kde již jsem i s chybou P1000 prošel. Podle mě správně podle metodiky MD.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017, 19:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Divne. P1000 by se mela vyskytovat tak dlouho, dokud se vsechny Readiness neshodi.
U Focusu MK1 se muze vyskytnout to ze nektera jednicka v readiness zustane viset (myslim ze jednicka v Comprehensive), ale ze by tam zustala i P1000 ... ??

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017, 13:56 
Offline

Registrován: 09 lis 2014, 21:30
Příspěvky: 46
Mam podobnou zkusenost na Mondeu viz. podpis. Nekdy P1000 zustala viset i vic, nez 1000km a spoustu cyklu studenej->ohratej motor. Nekdy naopak zmizela za cca 100 km. Zadna chyba se neobjevila, jen proste trvalo spoustu kilometru nez zmizela.

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Focus I - chyba P1000
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017, 07:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jestli to tedy nebude souviset s onou chybou v kalibraci (v software ECU)
a ta P1000 opravdu nezustane az do doby kdy spadne i ta "Comprehensive" jednicka :?:
Az to priste potkate a P1000 zmizne, zkuste prosim vycist Readiness kody.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 12 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz