ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 21 zář 2021, 03:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kmitanie otacok nie len na volnobehu
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 07:38 
Offline

Registrován: 25 dub 2016, 20:04
Příspěvky: 5
Zdravim priatelov FORDu
Mam so svojim Mondeom MK3 2.0i 2002 taky postupne narastajuci problem. Pri startoch, ked motor nie je zohriaty dochadza ku kmitaniu otacok na volnobehu. Vycistil som TMAP, skrtiacu klapku, regulator volnobehu, k EGRku som sa nedostal, chybal mi klbovy nadstavec na golu. Po tomto cisteni a uceni RJ som zistil, ze nedokazem udrzat otacky na 1250, iba tak na 4-5 sekund, potom samovolne klesnu na volnobezne podla teploty motora. Odsusal som to aj pri naslednych jazdach a vzdy je to rovnake. Ku kmitaniu otacok dochadza aj nasledne pri jazde. Nasledne tak cca pri 80 km/h auto doslova trha. Ked dosiahne motor prevadzkovu teplotu, uz ide vsetko ok. A este som si vsimol, ze hoci je regulator volnobehu vycisteny a aj premazany vyzera to tak, ako keby sa zadrhaval, lebo predtym otacky plynule klesali a teraz sa menia skokovo. Na co by som sa mal este zamerat, alebo ako zistit co mu je. Dakujem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 09:09 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 906
Neni tam LPG ?
Je treba vyloucit problem se smesi (pak volnobeh nedrzi jiste).
Jak vypadaji dlouhodobe adaptace (LTFT) ....

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 09:24 
Offline

Registrován: 25 dub 2016, 20:04
Příspěvky: 5
Nie nie LPG tam nie je. original diagnostika od FORDu neukazala vobec nic, vsetko ok. Adaptacie este nemam.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 10:19 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 906
zahoranskyj píše:
diagnostika od FORDu neukazala vobec nic, vsetko ok

Diagnostika ukaze jen to, na co se jeji obsluha zepta. Jestli nic neukazala, tak se nikdo na nic neptal. ;)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 10:52 
Offline

Registrován: 25 dub 2016, 20:04
Příspěvky: 5
Ano, suhlasim s Vami. Sam tomu neverim, ze na 14-rocnom aute by nebola jedina chybicka.
Ten tlak paliva dam premerat mechanikom, ktorym verim, predsa len benzin rad hori atd. A diagnostiku si chcem robit sam, uz som s Vami komunikoval.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 11:19 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 906
Pozor na to ze Duratec ma konstantni tlak v liste = nemeni se podle podtlaku v sani. (tzv. returnless system)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 14:54 
Offline

Registrován: 25 dub 2016, 20:04
Příspěvky: 5
Moazna sa opytam zle, ale keby bol zly +- tlak paliva, neprejavovalo by sa to vzdy a pocas celej cesty autom. A este jedna otazka, vie diagnostika od Vas vyhodnocovat aj automaticku prevodovku na tychto modeloch, konkretne CD4E? Teda ak tam je co vyhodnocovat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 16:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 906
Zalezi na pricine toho spatneho tlaku. Pokud to bude napr. unavena pumpa, muze to byt i teplotne zavisle.
Nebo to muze byt pricpane sitko pod ni a pak se to projevuje v zavislosti na hladine, na bezprostredne nedavnem stylu jizdy
(zda se vycerpala ta mala zasoba benzinu z plast. prostoru kolem pumpy) atd. atd.
A do to se pak jeste vzdy musi zapocitat aktualni (? uz vybudovane a tedy skutecne ?) adaptacni hodnoty !
A tyto zavisloti mohou byt dohromady tak komplexni, ze je to pro cloveka skoro neanalyzovatelne.
Takze postupovat spise postupnymi kroky.

Pokud mam podezreni na dodavku paliva, nejjednodussi (a overene) je:
- zaradit dvojku
- sledovat PID napeti predni lambdy
- dat plny plyn a tahnout to az do 6tis. otacek absolutne bez ubrani
- celou dobu musi lambda bez jedineho zavahani ukazovat bohatou smes

S automatem bohuzel neporadim. Jestli pro nej maji existovat nejaka separe ziva data netusim. Kazdopadne jsem je do
Fordiagu nedelal.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz