ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 16:54

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015, 19:57 
Offline

Registrován: 18 črc 2015, 19:45
Příspěvky: 2
Ahojte, prosím o radu, diagnostika píše P0351 primární/sekundární obvod zapalovací cívky A. Motor naskočí a běží na dva válce, 2. a 3. - velmi slabý výkon.
Zapalovací cívka vyměněna, svíčky, kabely proházeny, bez výsledku.
Při hledání na netu jsem narazil na firmu ecuservis která tuto chybu inzeruje jako vadu říd.jednotky motoru.?
Prosím o rady jestli jste se touto závadou setkali a jestli je to opravdu ř.j.
Dík Mira.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 19 črc 2015, 15:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Stahni si schemata a over ze na obou pinech jdoucich od civky k ECU je v klidu +12V (pri odpojene ECU z konektoru)
Pokud je, pak bude mit ECU opravdu odprasknuty tranzistor.
Pokud na jednom z pinu 12Volt nebude, bude problem nekde v kabelazi.

Jendnotku umim opravit, tak pokud budes chtit, tak se pripadne ozvi.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 28 črc 2015, 11:14 
Offline

Registrován: 18 črc 2015, 19:45
Příspěvky: 2
Ahoj, děkuji za rady, konečně jsem odpojil ECU po boji se šroubkem se zatrhnutou hlavou. Dráty vedoucí od cívky jsem proměřil na průchodnost k ECU. Nechápu proč při odpojené ECU by mělo být 12Volt. Do cívky vedou tři dráty, středový je napájení 12V a zbývající dva kabely jsou spínané, ovládací z ECU a to mínusem....? Tyto dva krajové kabely od cívky jsem proměřil na průchodnost k ECU a jsou v pořádku...?
Prosím za kolik jsi ochoten opravit ECU? Není jednodušší sehnat jinou ECU, ale neznám postup přizpůsobení.
Děkuji za info, Mirek.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 28 črc 2015, 11:38 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Pri odpojene ECU (ne konektoru u civky) jde +12V na stred civky (na konce obou civek uvnitr modulu),
pak to civkama projde do obou koncu konektoru civky a dal kabelazi k dvoum pinum ECU. Proto na tech pinech musis namerit +12V

Ad oprava ECU - poslal jsem Ti SZ.
U nakupu ECU si dej pozor na presny typ. Uz jsem se setkal s tim ze nekomu prodali 1.8kovou ecu a ze prej to je ok pro 1.6ku ! :roll:
A po vymene se samo. budou muset nakodovat klice.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 02 srp 2015, 19:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jednotka opravena, vyzkousena, zabalena. Zitra odejde zpet.

Musel jsem do ni dohrat muj klic, abych ji mohl "nastartovat" a donutit hazet jiskry.
Tak jen upozornuji ze mam svuj klic nahran v aute ktere neznam a nevim kde jezdi. :)
Pokud chce mit majitel jistotu, musel by si nechat nekde pak klice smazat a nahrat jen svoje.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz