ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 18 dub 2024, 15:17

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 čer 2015, 17:45 
Offline

Registrován: 23 čer 2015, 19:15
Příspěvky: 5
Zdravím Vás,

rad bych poprosil o radu a zamyslení se nad mým problémem. Ráno při chladném motoru mám problémy s rozjezdem, protože místo toho aby s plynem přidával, tak ubírá otáček...

Byl bych rád alespon za radu na co ještě mrknout (PID). Je jich poměrně hodně :-)

Zde jsou adaptace a první minuta s lehkým šlapaním na plyn při volnoběhu.. Bohužel jsem šlapal moc málo, změna TPS není uplně zřetelná ale je to vidět ;-)

Teplota hezky plynule stoupá, jak se má chovat map přesně nevím..

Díky
Příloha:
Poznámka: Adaptace
Bez_nazvu.jpg
Bez_nazvu.jpg [ 248.09 KiB | Zobrazeno 9868 x ]
Příloha:
Poznámka: 0 - 30 sekund
cold_Start_0-30sec.png
cold_Start_0-30sec.png [ 216.49 KiB | Zobrazeno 9868 x ]
Příloha:
Poznámka: 30 - 60 sekund
cold_Start_30-60sec.png
cold_Start_30-60sec.png [ 245.71 KiB | Zobrazeno 9868 x ]

_________________
Ford focus 1.6 2002 benzin (ZETEC SE)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 čer 2015, 09:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Motor Duratec ? Jeste volnobeh. ventil, nebo uz elektricka skrtici klapka, .... ?
Tezko takhle na dalku ....
(dej si info o aute pripadne do podpisu prosim)
Zmizi ten projev hned po naskoceni zavrene smycky lambdy ?

Dal bych si do grafu jeste vystup z lambdy (VEGO11 ?), priznak dorazu pozice skrtici klapky (open/partial/closed)
a pripadne i buzeni volnobeh. ventilu (ISCDTY ?)

pokud je tam volnobeh ventil:
Pokud se bude smes chovat tak nejak normalne (zadne velke vykyvy v bohatosti / LAMBSE1),
podival bych se na to, jestli se ten propad nestane presne v dobe kdy se "pozice klapky" zmeni ze "zavreno" na "castecne otevreno". Pritom by zaroven mela ECU hned zmenit hodnotu buzeni ventilu "ISCDTY".

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 čer 2015, 10:22 
Offline

Registrován: 23 čer 2015, 19:15
Příspěvky: 5
Omlouvám se jedná se o 1.6 zetec se, takže je tam volnoběžný ventil a škrtící klapka na lanko.

A přesně, problém zmizme po uzavření regulační smyčky.

Prověřím teda ještě směs a buzení ventilu.

Zatím díky!

_________________
Ford focus 1.6 2002 benzin (ZETEC SE)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 28 čer 2015, 10:52 
Offline

Registrován: 23 čer 2015, 19:15
Příspěvky: 5
Zdravím,

má tu další grafy. Teď je krásně vidět co otáčky dělají v čase 10:45:20.

Moc neumím posoudit jestli chování lambse, ventilu a lambdy je ok..

Zatím díky za rady..
Příloha:
28_6_2015_cold_start.png
28_6_2015_cold_start.png [ 221.7 KiB | Zobrazeno 9843 x ]

_________________
Ford focus 1.6 2002 benzin (ZETEC SE)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 29 čer 2015, 16:19 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Lambda Ti chodi krasne - ostre prechody, brzo prohrata.

Z nejakeho duvodu to je v prechodu hodne chude.
Uz pred zavrenim smycky (kdyz uz je ale lambda prohrata a ukazuje realitu) je videt ze hned po zvednuti TPS
to prejde do total chude smesi. Viz. 10:45:39 - zavres plyn a hned to prejde do bohate = lambda uz funguje,
ale v 10:45:45 lehce pridas a leti to hned do chude smesi.
Prubeh MAPu je cca spravny (pri otevreni skrtici klapky se zvedne tlak v sani ...) a po jejim zavreni (+motor je jeste roztoceny) je docasne tlak nizsi nez pak na volnobeh.
Lze ho zkusit odpojit a jezdit bez nej.
info bokem - myslim ze by to nemelo ani vymazat adaptace az se MAP odpoji (a zapise se to tedy chybu MAPu)

Co ventil odvetrani kliky ? (PCV ventil) Muzes zkusit pred startem docasne znepruchodnit hadicku od nej. Jen na tu studenou zkusku. Dele bych s tim tak nejezdil (tlakuje se pak karter).

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 11 srp 2015, 20:07 
Offline

Registrován: 23 čer 2015, 19:15
Příspěvky: 5
Zdravím,

tak PCV ventil jsem koupil nový a bohužel lenost je stále stejná. Ještě si říkám jak na tom budou ventilové vůle - najeto 180 000... Problém zmizne po 30 sec po startu, tak rychle se zahřeje jedině hlava

_________________
Ford focus 1.6 2002 benzin (ZETEC SE)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz