ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 25 dub 2024, 01:59

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 19 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012, 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Řešíme jeden táhnoucí se problém s motorem 1.6. Jde špatně startovat ať studený nebo teplý. Kolem 2200 ot je na škrtící klapce jakoby prodleva kdy se otáčky motoru nemění, ve vyšších otáčkách jde motor lépe. Zapalování je v pořádku. Více info zde. Na ForDiag žádné zapsané chyby nejsou.

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 12:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 07:02
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha
Plácnu možná blbost, ale zkoušeli jste ten motor nahodit se sundaným sáním před klapkou? Jestli to někde nevdechlo třeba igelitku, náhoda je náhoda...

_________________
kabel ForDiag 3
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 07:02
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha
Podle adaptací, co jsem k tomu našel, si motor v pohodě na volnoběh vystačí s minimem vzduchu, co dostává přes volnoběžný ventil (sloupec 700ot/min. a buňky volnoběhu), ale problém nastává v případě otevření škrtící klapky (1000ot. a výš) :arrow:
Příloha:
Kroco%20adaptace.jpg
Kroco%20adaptace.jpg [ 63.35 KiB | Zobrazeno 12997 x ]
Je k tomu nějaký printscreen budíků, kde se dá porovnat otevření klapky dle otáček s TPS?

_________________
kabel ForDiag 3
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Momentálně není, ale zřejmě by se to dalo zařídit v průběhu 10 dní...
Podívám se ještě jestli k tomu motoru něco mám, ale podle budíků tam nebyla zjevná abnormalita, jinak bych si srceen udělal. Na první poslech ale ten motor nemá zdravý zvuk.

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 07:02
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha
Zkus vyčíst adaptace, sundat hadici od klapky k airboxu, a projet to bez boxu, pak adaptace vyčíst znovu...jestli je na ní váha vzduchu (ve fofo motorech se neorientuju, to už asi není 1.6 zetec 66kW, viď?), tak to odpojit jen od boxu a zkontrolovat její průchodnost ke klapce.

_________________
kabel ForDiag 3
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Tenhle motor má MAP, ten je na plastovém sání dole u altíku. Takže tohle neklapne.

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jestli to nema dobry zvuk i na volnobeh a obvzlast studene, tak bych par sekund po nastartovani sahnul na rouru od EGRu.
Pokud bude horka, tak je EGR pootevreny, coz nema byt a je to tim. Ale jen strilim. Nedovreny EGR by mohla ecu poznat, nevim...
Ted jsem resil Transita a ten se takhle choval. Adaptace nemel, protoze lambda byla trvale v chude.
Membrana v EGR byla KO. Po zaslepeni rour u EGRu si motor prede jak kocka. S EGRem to bezelo / nebezelo. Volnobeh mel snahu zhasnout, od volnobehu se tomu nechtelo. Pri lehkem pridani plynu a drzeni na stejnem miste byly otacky nestabilni, menil se zvuk motoru, lambda porad v chude. Ale ten egr byl totalne ko. Pokud by jen netesnil, tak by to mohlo vypadat jako u tebe.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 07:02
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha
Jemar: Pokud to mezi boxem a klapku nic nemá, tak tím líp, ne? Sundá se jen hadice a projede se to...

_________________
kabel ForDiag 3
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 13:58 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Citace:
Jemar: Pokud to mezi boxem a klapku nic nemá, tak tím líp, ne? Sundá se jen hadice a projede se to...
Jasne. U MAPu je to jednodussi.
(Tam muzes i vyvrtat diru do sani a melo by to bezet "spravne" :-) )

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012, 16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 10:54
Příspěvky: 146
Bydliště: čáslavsko
Jsem si na 99,9% jistý, že benzínový motor z Focusu, Zetec-S 74kW/100k EGR ventil nemá....
Samozřejmě zkusit jestli není ucpané sání můžeme. Mělo by stačit sundat víko od airboxu a vyjmout filtr. I když teď nevím jestli náhodou nemá KN vložku nebo dokonce kužel....

_________________
Kabel ForDiag 3.63; Ford Focus MK II 2.0 16V (2011)
Colorado Red GALERIE


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 19 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz