ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 25 dub 2024, 23:22

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 dub 2013, 19:29 
Offline

Registrován: 24 led 2013, 18:38
Příspěvky: 8
Ahoj, mám problém se svým mondeem MK1 s motorem Zetec 1.6 16V (typ L1J 65KW).
Studený motor nastartuje okamžitě. Zahřátý motor také. Ale jakmile nechám zahřátý motor stát 15-20 minut tak motor dlouho točí přibližně 3-4 vteřiny. Nyní mám nové filtry, svíčky (originál), kabely, lambda sondu, baterii a zrepasovaný startér. Nyní jak bylo teplo tak stačilo aby na auto svítilo a také dlouho točí. Už mě nenapadá co by to mohlo dělat proto prosím o radu. Předem všem děkuju.

_________________
Ford Focus MK2 2007; 1.8 flexifuel (q7da) 92kW


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 30 dub 2013, 10:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Chce to zkontrolovat cidlo teploty motoru.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013, 17:07 
Offline

Registrován: 24 led 2013, 18:38
Příspěvky: 8
Dneska jsem koupil a namontoval oba snímače teploty motoru. Ten na budíky nefungoval. Ale problém stále pokračuje stále to startuje strašně. :( Chtěl bych se zeptat u jaké hodnoty se má pohybovat dlouhodobá korekce paliva? Nyní tam mám pořád 0.8 - 0.9. A v chybách závadu 327 jedná se o snímač tlaku výfukových plynů zde problém asi být nemůže ne?

_________________
Ford Focus MK2 2007; 1.8 flexifuel (q7da) 92kW


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2013, 15:50 
Offline

Registrován: 24 led 2013, 18:38
Příspěvky: 8
Tak snímače jsem dal hned oba dva nové.Ten pro budíky nefungoval. Ale problém stále zůstal. Ohřátý pořád startuje déle.

_________________
Ford Focus MK2 2007; 1.8 flexifuel (q7da) 92kW


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 13 pro 2013, 09:17 
Offline

Registrován: 11 pro 2013, 15:59
Příspěvky: 2
Hello everyone,
I see that the topic is old, and there was no reply recently . Since I have the exactly same problem with a car I was wondering if this is solved and how. I would be grateful if someone could help.
Thanks,
Vuk.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 28 led 2014, 11:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
I would try to start with full open throttle after some period, say 10 minutes.
If the engine will start faster, it could be from too much fuel in the intake -> leak injector.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 30 led 2014, 13:45 
Offline

Registrován: 11 pro 2013, 15:59
Příspěvky: 2
Thank you Tomin for answer.
I solved the problem. Yes, it was because of excessive amounts of fuel into the intake. The problem was the fuel pressure valve. Gasoline was coming into the intake manifold through the vacuum hose.

Problem solved.
Thanks.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz